اصلاح الگوی کاشت در فضای سبز سطح شهر

شهردار زرند گفت: برنامه‌های اصلاح الگوی کاشت و بازپیرایی فضای سبز به منظور افزایش کیفیت فضای سبز، زیباسازی منظر شهری و رضایتمندی شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از ادامه عملیات لایروبی جوی‌های روباز و رفیوژهای میانی بلوارهای سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: این طرح در راستای ساماندهی جوی‌های روباز، رفیوژهای میانی بلوارها، گل‌کاری‌های حاشیه معابر، نگهداشت فضای سبز و ارتقای حس رضایتمندی شهروندان در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی با اشاره به اصلاح الگوی کاشت در ابتدای بلوار سید آزادگان ابوترابی، افزود: جمع‌آوری نخاله‌ها و برداشت خاک اضافی، حذف علف‌های هرز و پاکسازی موانع موجود در جوی‌ها و رفیوژهای میانی از مهمترین اقدامات سازمان است.

شهردار زرند با بیان اینکه در حال حاضر لایروبی رفیوژهای میانی بلوار فردوس و جوی‌های بلوار امام حسین (ع) در حال انجام است، خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای واکاوی و اجرای طرح کاشت جدید، عملیات حذف چمن و آماده‌سازی بستر رفیوژ میانی این دو بلوار را آغاز کرده است.

ضیاء‌الدینی با اشاره به اجرای عملیات بازپیرایی فضای سبز بوستان دباغان در جنوب شهر گفت: برنامه‌های بازپیرایی فضای سبز به منظور افزایش کیفیت فضای سبز، زیباسازی منظر شهری و رضایتمندی شهروندان در دستور کار قرار گرفته و در مرحله کاشت انواع درختچه و گیاهان پوششی است.

وی با اشاره به عملیات کاشت گل‌های زمستانه و زیباسازی فضاهای سبز میادین سطح شهر افزود: در آستانه فصل زمستان و با هدف زیباسازی و طراوت محیط شهری، گل‌کاری میدان و فضاهای سبز سطح شهر در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار زرند اظهار کرد: ایجاد طراوت، شادابی و سرسبزی در سطح مناطق شهر، ارتقای کیفیت فعالیت‌ها و رضایتمندی شهروندان در دستور کار شهرداری قرار دارد.

کد خبر 623096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.