محصولات جدید هواوی دسامبر عرضه خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که محصولات جدید هواوی در رویداد ماه دسامبر چین عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی قصد دارد از چهار محصول خود تا ماه آینده رونمایی کند؛ یکی از این محصولات ساعت هوشمند Huawei Watch Buds نام دارد که قرار است در ماه دسامبر در بازار چین عرضه شود؛ این گجت پوشیدنی دارای هدفون داخلی است. ساعت هوشمند هواوی Watch Buds با محصولات دیگری مانند هدفون FreeBuds 5i TWS، ساعت هوشمند هواوی برای کودکان و گوشی Nova 10 SE همراه خواهد بود. متأسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد هدفون TWS یا ساعت هوشمند مخصوص کودکان در دسترس قرار نگرفته است.

گوشی هوشمند هواوی Nova 10 SE یک گوشی کاملاً جدید نیست زیرا پیش از این در بازار جهانی عرضه شده است. این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED 90 هرتزی، تراشه اسنپدراگون ۶۸۰، رم ۶ یا هشت گیگابایت، حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی است.

گوشی Nova 10 SE دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است؛ یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‎‌شود. شرکت هواوی پیش از این تصمیم گرفته بود که Huawei Watch Buds و Nova 10 SE را تا پایان نوامبر در چین عرضه کند. با این حال به نظر می‌رسد که رویداد رونمایی از این محصولات به نهم دسامبر موکول شده است.

کد خبر 623059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.