وینسنت ابوباکار ستاره کامرون در جام‌جهانی!

وینسنت ابوباکار در جریان دیدار امروز کامرون مقابل صربستان به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و با یک گل و یک پاس‌گل، تیمش را از شکست نجات داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی صربستان و کامرون از ساعت ۱۳:۳۰ امروز _دوشنبه هفتم آذرماه_ در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره برابر یکدیگر قرار گرفتند و بازی دوم مرحله‌گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را با تساوی پرگل ۳ بر ۳ به پایان رساندند.

این نتیجه در شرایطی رقم خورد که کامرونی‌ها ابتدا یک‌گل به‌ثمر رساندند اما سه مرتبه جریمه شدند و در آستانه شکست ۳ بر یک بودند؛ اما وینسنت ابوباکار مهاجم کهنه‌کار شیرهای رام‌نشدنی به‌عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه ۵۵ جانشین مارتین هونگلا شد و ورق را به‌سود کامرون برگرداند.

ابوباکار ابتدا روی یک فرار تماشایی در دقیقه ۶۳ با یک ضربه چیپ دیدنی گل دوم کامرون را وارد دروازه صربستان کرد که پس از بازبینی توسط VAR مورد قبول قرار گرفت. سه دقیقه بعد نیز دوباره به عمق خط‌دفاعی آشفته صربستان زد و با ارسال پاس برای چوپوموتینگ، کامرون به گل سوم دست یافت و در نهایت با همین نتیجه بازی خاتمه یافت.

وینسنت ابوباکار ستاره کامرون در جام‌جهانی!

وینسنت ابوباکار در بازی امروز مقابل صربستان موفق شد اولین گل دوران حرفه‌ای خود در جام‌جهانی را به‌ثمر برساند؛ وی همچنین نخستین بازیکن یک تیم آفریقایی در تاریخ جام‌های جهانی لقب گرفت که به‌عنوان یک بازیکن تعویضی وارد زمین می‌شود و در یک بازی گل و پاس‌گل می‌دهد.

کد خبر 622994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.