شناسایی ۲۴۰ گلوگاه در منطقه ۳ اصفهان

‌ مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: حدود ۲۴۰ گلوگاه اولویت‌دار در این منطقه شناسایی شده است و هر سال طبق اولویت و بر اساس ردیف متمرکز بودجه بازگشایی می‌شود.

محمدباقر کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آزادسازی گلوگاه محدوده خیابان احمدآباد تا خیابان خواجه نظام الملک (محله سید احمدیون)، افزود: این گلوگاه حدود ۹۷ متر عرصه و ۱۶۷ متر اعیانی دارد که شهرداری منطقه سه اصفهان در سال جاری با مالک این مکان به توافق رسید و نسبت به خرید آن اقدام کرد و در حال حاضر سند ملک به نام شهرداری اصفهان انتقال یافته است.

وی تصریح کرد: باید فرصتی مناسب جهت تخلیه این مکان به مالک برای خرید ملک جدید قرار دهیم، زیرا بلافاصله پس از نقل مکان، این ملک تخریب و بازگشایی گلوگاه انجام می‌شود.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با بیان اینکه گلوگاه محدوده خیابان احمدآباد تا خیابان خواجه نظام الملک شامل یک پلاک در اولویت است که موفق به آزادسازی آن شدیم، تاکید کرد: حدود پنج گلوگاه در این محدوده وجود دارد که بر اساس شرایط اضطرار رتبه‌بندی شده است و به مرور زمان بازگشایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه حدود ۲۴۰ گلوگاه اولویت‌دار در محله‌های مختلف این منطقه شناسایی شده است و هرسال طبق اولویت و بر اساس ردیف متمرکز بودجه بازگشایی می‌شود، ادامه داد: در این دوره مدیریت شهری تمرکز بر بازگشایی گلوگاه‌ها و اجرای پروژه‌های محله محور کمک می‌کند بعضی از مشکلات شهروندان زودتر رفع شود.

کد خبر 622953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.