آخرین جزئیات روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان، این سازمان را بازوی توانمند و مجری پروژه‌های عمرانی اصفهان دانست و گفت: سازمان عمران در حال اجرای پروژه‌های متعددی در سطح کلان‌شهر اصفهان است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک هفته بسیج در خصوص پروژه‌های عمرانی سازمان عمران شهرداری اصفهان، اظهار کرد: این سازمان به عنوان بازوی توانمند و مجری پروژه‌های عمرانی، در حال اجرای پروژه‌های متعددی از جمله رینگ چهارم، پل زیرگذر اندیشه، بازیکده حصه، بلوار گل‌ها و پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید در سطح کلان‌شهر اصفهان است.

وی با اشاره به اجرای بخش بزرگی از رینگ حفاظتی شهر اصفهان، افزود: در حال حاضر بزرگترین پروژه‌های عمرانی در حلقه حفاظتی شهر اصفهان، حدفاصل کیلومتر ۴۰۰ تا ۱۳۰۰ و کیلومتر ۲.۵ تا کیلومتر چهارم در حال اجرا است و عملیات پل زیرگذر اتصالی بهاران به مسیر رویان نیز در این بخش از رینگ حفاظتی به‌زودی تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی کیلومتر ۴۰۰ تا ۱۳۰۰ محدوده تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی و محوری که رینگ را به خاتون‌آباد متصل می‌کند، به‌تازگی آزادسازی شده و در حال اجرا است، گفت: امیدواریم اجرای این پروژه‌ها بتواند بخش زیادی از مشکلات ترافیکی شهر اصفهان را برطرف کند و مسیر هموار و وسیعی را در اختیار شهروندان قرار دهد.

وی با اشاره به پروژه‌های احداث زیرگذر پل اندیشه واقع در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان، عملیات تکمیل پارکینگ زیرسطحی توحید واقع در محدوده شهرداری منطقه پنج، پل کاظمی‌آشتیانی واقع در محدوده منطقه ۱۴ و سایر پروژه‌هایی در حال اجرا، افزود: عملیات احداث دو پروژه احداث خیابان جی‌شیر و بلوار گل‌ها واقع در محدوده شهرداری منطقه چهار شهرداری در حال انجام است.

رحمتی تصریح کرد: از دیگر پروژه‌های سازمان عمران اجرای عملیات آسفالت‌تراشی و آسفالت‌ریزی در محدوده مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان است که با توجه به برودت هوا، در طول روز با آسفالت‌های مقاوم انجام می‌شود تا باعث رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان در مسیرهای عبوری شود.

وی با بیان اینکه سازمان عمران در شش ماهه ابتدای سال جاری، خیابان شهید احمدی واقع در محدوده شهرداری منطقه هفت را تکمیل کرد و در اختیار شهروندان قرار داد، افزود: این سازمان همچنین زیرسازی و آسفالت محلات امام خمینی (ره) و حصه را انجام داد و در اختیار شهروندان منطقه ۱۴ قرار داد، همچنین عملیات اجرایی بازیکده حصه به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: عملیات تکمیلی پل خروجی شهرک شهید کشوری انجام شده است و تنها دو بخش از عملیات نازک‌کاری روی پل باقی‌مانده است که تا چند روز آینده تکمیل خواهد شد و این پروژه که در محدوده شهرداری منطقه شش قرار دارد، به‌زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه عملیات احداث پروژه زیرگذر پل اندیشه با قدرت و به صورت شبانه‌روزی در حال اجرا است، اظهار کرد: این پروژه هم‌اکنون حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم تا ۴۵ روز آینده عملیات اجرایی آن تکمیل شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی با اشاره به پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید افزود: نصب تأسیسات پارکینگ شامل آسانسورها، دوربین‌ها و کف‌سازی پارکینگ در حال انجام است که با تأمین مالی، این پروژه تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد.

کد خبر 622930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.