میزان آلاینده‌ها تا ۳ روز آینده افزایش می‌یابد/ بارش‌های پراکنده در غرب اصفهان

سرپرست پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: به دلیل پایداری هوا افزایش ظرفیت آلاینده‌ها در کلانشهر اصفهان و شهرهای صنعتی تا روز چهارشنبه نهم آبان‌ماه پیش‌بینی می‌شود.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار سامانه پایدار در روزهای آینده است. بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق صاف و گاهی همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به استقرار جوی پایدار روی استان اصفهان، افزود: به دلیل پایداری هوا افزایش ظرفیت آلاینده‌ها در کلان‌شهر اصفهان و شهرهای صنعتی تا روز چهارشنبه نهم آبان‌ماه پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان درخصوص ورود سامانه بارشی پاییزی در سطح استان، گفت: در روز چهارشنبه با ورود موج بسیار خفیف بارشی در مناطق غرب استان بارش‌های پراکنده دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده، کمینه دما یک تا دو درجه سانتی‌گراد افزایش و بیشینه در بعضی از مناطق اصفهان کاهش بسیار محسوسی دارد، اظهار کرد: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین میاندشت با دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 622928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.