طرح گردشگری سرچشمه روستای چمن‌بید و گوشه نیازمند اعتبار است

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: اجرای طرح گردشگری در سرچشمه روستای چمن‌بید و گوشه نیازمند اعتبار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عطاالله حسین‌پورآقایی امروز _دوشنبه هفتم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اجرای طرح مجتمع اداری در شهر سردشت، تسریع در اجرای آزادراه لردگان به ایذه، چهار بانده کردن جاده لردگان به فلارد، تجهیز بیمارستان لردگان به آنژیوگرافی، اندوسکوپی، کلونوسکوپی و سنگ‌شکن کلیه نیازهای مردم شهرستان لردگان است.

وی افزود: پروژه‌هایی شامل اتمام مرکز خدمات جامع سلامت چنارمحمودی، مقاوم‌سازی مسکن روستاییان، تأمین آب شرب بهداشتی و کافی برای روستاهایی که با تانکر آبرسانی می‌شوند، تسریع در اجرای آسفالت جاده لردگان به سردشت، اجرای طرح گردشگری در سرچشمه روستای چمن‌بید و گوشه، نوسازی و تجهیز مدارس فرسوده مناطق عشایر نیازمند اعتبارات است‌.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شهرستان لردگان دارای بیشترین روستا در استان است و اگر این روستاها از نظر طرح هادی، قیر رایگان، بازسازی و وام‌های مسکن حمایت نشوند، جمعیت روستاها با کاهش مواجه می‌شود که این خود مشکلات بسیاری در بر دارد.

وی تصریح کرد: روستای سیداحمد باید جابه‌جا شود که تأمین اعتبار نشده است، لذا انتظار می‌رود مساعدت‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.

حسین‌پورآقایی افزود: جاده دسترسی به سد خرسان وضعیت مناسبی ندارد، لذا ضروری است همکاری ویژه‌ای جهت تعریض و بازسازی آن صورت گیرد و شورای اسلامی منطقه نیز قول مساعد جهت زیرسازی این محور را می‌دهد.

وی ادامه داد: اکثر خودروهای پایانه‌های مسافربری فرسوده است که به منظور حفظ جان مردم باید نسبت به به‌روز رسانی و تعویض آن‌ها اقدام لازم صورت گیرد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم توجه به صنعت گردشگری در استان، تصریح کرد: باید به این موضوع پرداخته شود که استان ما اماکن گردشگری زیادی دارد، اما اگر از کسی پرسیده شود که مکان‌های گردشگری در این استان را نام ببر اطلاعات ضعیفی دارد، بنابراین اگر چندین برنامه مستند صداوسیما در این خصوص تولید شود باعث جذب توریست و سرمایه‌گذاران می‌شود و روند پیشرفت استان را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 622893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.