زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی فرسوده شده است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی دچار فرسودگی شده است، گفت: شهرداران مناطق به زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی توجه و اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرگس معدنی‌پور امروز _دوشنبه هفتم آذرماه_ در هفتادودومین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بررسی عملکرد برنامه و بودجه مصوب ۱۴۰۱ شهرداری‌های مناطق هشت و ۱۶ شهرداری تهران، اظهار کرد: از شهرداران حاضر در این جلسه درخواست می‌کنم تا پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی را در اولویت فعالیت‌ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: در حوزه عمران شهرداران مناطق باید پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی را به سرانجام برسانند تا از این طریق خللی به عملکرد معاونت اجتماعی وارد نشود؛ لازم است پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی در سطح مناطق تقویت شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی دچار فرسودگی شده است، گفت: با تعدادی مراکز فرسوده روبه‌رو هستیم، اما نمی‌توانیم طی یک‌سال به تمام آن‌ها رسیدگی کنیم، بنابراین ضرورت دارد بر اساس اولویت اقدامات لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: تمام زیرساخت‌های مناطق در جهت فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی است، بنابراین از شهرداران مناطق توقع داریم که اهتمام بیشتری نسبت به این زیرساخت‌ها داشته باشند.

کد خبر 622877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.