تملک زمین برای تصفیه‌خانه اردل انجام شد

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه تملک زمین برای تصفیه‌خانه شهر اردل انجام شد، گفت: مناقصه انتخاب پیمانکار برای اجرای انشعابات فاضلاب داخل این شهر، اجرای کلکتور، حصارکشی و انتخاب مشاور به‌منظور طراحی سایت فاضلاب این شهر در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _دوشنبه هفتم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیرو مصوبات جلسه شماره ۶۸ مورخ هجدهم مهرماه امسال شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری که با حضور فرماندار شهرستان اردل، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و اعضای شورای اسلامی شهر اردل برگزار شد، مشکل اجتماعی جهت تملک زمین برای تصفیه‌خانه شهر اردل مرتفع شد و کلنگ اجرای خط فاضلاب شهر اردل روز سوم آذرماه ۱۴۰۱ به زمین زده شد.

وی افزود: مناقصه انتخاب پیمانکار برای اجرای انشعابات فاضلاب داخل شهر اردل، اجرای کلکتور، حصارکشی و انتخاب مشاور به‌منظور طراحی سایت فاضلاب این شهر در دستور کار قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: تقویت جاذبه‌های گردشگری و فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی، گردشگری، تولید، کشاورزی، توسعه حمل‌ونقل موجب رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی می‌شود و شهرستان را از بن‌بست خارج می‌کند.

وی با اشاره به نقش شوراهای اسلامی در توسعه و پیشرفت شهرها و روستاها، اضافه کرد: خدمت‌رسانی به مردم یک فریضه بسیار مهم است که شورای اسلامی استان این موضوع را هدف اصلی خود قرار داده‌اند و به طور جدی پیگیر تحقق مطالبات بحق مردم از طریق مسئولان است.

سلیمانی با تاکید بر اینکه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تمام‌قد، پشتیبان مردم استان است و طبق وظیفه ذاتی با دعوت از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مشکلات و چالش‌های مردمی را مطالبه‌گری می‌کند، افزود: هدف شوراها و مسئولان این است که در راستای محرومیت‌زدایی از شهرها و روستاها اقدام و مشکلات مردم را رفع کنند و با توجه به ظرفیت‌های موجود در راستای توسعه، پیشرفت و آبادانی گام بردارند.

کد خبر 622860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.