شهادت به جرم بسیجی‌بودن

«سعید در خاک و خون غلتید تا نشان دهد پاسداری از این نظام و انقلاب شیعه و سنی نمی‌شناسد و جوانان برومند این سرزمین اجازه‌ ورود و دخالت هیچ یک از ایادی استکبار را به این خاک نخواهند داد و تا آخر پای این وطن می‌مانند، وطنی که اسماعیل‌هایش برای حفظ وحدت به قربانگاه می‌روند.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید برهانزهی‌ریگی یکی از شهدای اهل سنت در اغتشاشات زاهدان بود که هشتم مهرماه به شهادت رسید. این شهید بسیجی یکشنبه سوم شهریورماه ۱۳۶۴ در روز عید قربان چشم به این دنیا گشود.

سعید با عرق ملی که داشت، سال ۱۳۹۱ وارد بسیج طرح امنیت شهید شوشتری شد تا مرزدار و پاسدار کیان سرزمینی باشد که امنیتش مدیون خون هزاران شهیدی است که بر زمین جاری شد تا این مرزوبوم برجای بماند.

او با خود عهد کرده بود که نگذارد کسی نگاه چپ به این آب و خاک داشته باشد و فکر تجزیه در سر بپروراند، برای همین در روزی که زاهدان شاهد صحنه‌های دلخراشی از حمله اغتشاشگران به مغازه‌ها، مساجد و مراکز درمانی بود، نتوانست آرام بنشیند.

سعید در آن جمعه سیاه در بین شلوغی و شیطنت‌های معاندان در شهر زاهدان، متوجه حضور چند نفر در منطقه شیرآباد شد که در حال تخریب اموال عمومی هستند، بنابراین به سمتشان حرکت کرد تا امربه‌معروف ونهی‌ازمنکر کند، اما سفاکان نتوانستند جملات سراسر دلسوزانه او را برتابند و این جوان وطن‌پرست را به جرم بسیجی‌بودن به شهادت رساندند.

سعید در خاک و خون غلتید تا نشان دهد پاسداری از این نظام و انقلاب، شیعه و سنی نمی‌شناسد و جوانان برومند این سرزمین اجازه ورود و دخالت هیچ یک از ایادی استکبار را به این خاک نخواهند داد و تا آخر پای این وطن می‌مانند، وطنی که اسماعیل‌هایش برای حفظ وحدت به قربانگاه می‌روند.

شهید برهانزهی‌ریگی که پدر ۶ فرزند بود، نهم مهرماه در آرامگاه ابدیش در منطقه لار زاهدان به خاک سپرده شد و پسرانش در کنار مزار پدرشان با او عهده بستند که راهش را ادامه خواهند داد و این اتفاقات ذره‌ای از اراده این خانواده در مسیر پاسداری از نظام و انقلاب کم نخواهد کرد.

شهادت به جرم بسیجی بودن

کد خبر 622857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.