ولید رکراکی: گاهی باید صبور باشید تا شانس به‌ شما رو کند/ هنوز هیچ دستاوردی نداریم!

سرمربی تیم‌ ملی مراکش گفت: با اینکه بلژیک را شکست دادیم اما هنوز دستاوردی نداریم؛ اکنون همه می‌خواهند خوشحال باشند ولی باید به تمرینات برگردیم و برای بازی دشوار مقابل کانادا ریکاوری کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ولید رکراکی پس از پیروزی مهم و ارزشمند تیم ملی مراکش مقابل بلژیک در گام دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ با تمجید از روحیه جنگندگی بازیکنانش و حمایت هواداران، اظهار کرد: حتی پس از پیروزی غافلگیرکننده دو بر صفر مقابل بلژیک، هنوز هیچ دستاوردی نداریم و به چیزی نرسیدیم. می‌دانم که همه خوشحال هستند، اما فوتبال را می‌شناسم؛ باید به بازی‌ای که انجام داده‌اید احترام بگذارید.

وی افزود: می‌خواهم همه خوشحال باشند، اما باید به سرعت ریکاوری کنیم و به تمرینات خود بازگردیم؛ کانادا حریف سختی برایمان خواهد بود، باید به کانادا احترام بگذاریم. ما باید به مبارزه خودمان ادامه دهیم، می‌خواهیم این دور را با موفقیت پشت سر بگذاریم و به مرحله بعدی برویم.

سرمربی تیم ملی مراکش درباره بازی دشوار مقابل بلژیک تصریح کرد: امروز مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان با بازیکنان بزرگ بازی کردیم، اما می‌دانیم که اگر صددرصد توان‌مان را نگذاریم پیروزی مقابل حریفان غیرممکن خواهد بود؛ اما با این بازیکنان و این هوادارانی که داریم همه‌چیز ممکن است.

رکراکی در پاسخ به این پرسش که مراکش در ابتدای بازی محتاط به‌نظر می‌رسید، خاطرنشان کرد: در نیمه اول به اندازه کافی متواضع بودیم تا دفاع کنیم و می‌دانستیم که بلژیک بیشتر مالکیت توپ را در اختیار خواهد داشت؛ تلاش زیادی کردیم و در نیمه‌دوم به زمین آمدیم تا کمی بیشتر بازی کنیم.

وی ادامه داد: به بازیکنان گفتم که باید حداکثر تلاش را به‌کار بگیریم تا مالکیت توپ را از آنان بگیریم؛ می‌خواستیم مانع پیدا کردن کوین دی‌بروین و ادن هازارد در زمین توسط هم‌تیمی‌هایشان شویم؛ گاهی اوقات باید صبور باشید و منتظر بمانید تا شانس به شما رو کند.

سرمربی تیم ملی مراکش در پایان با اشاره به گل نخست این تیم مقابل بلژیک روی اشتباه تیبو کورتوآ عنوان کرد: تیبو کورتوا تمایل دارد درون دروازه و محوطه خود، با سایر بازیکنان فاصله داشته باشد، زیرا او دروازه‌بان بسیار بلندقدی است؛ کورتوآ دو بار در صحنه‌های ضربه‌ایستگاهی این کار را انجام داد و گرفتار شد.

کد خبر 622840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.