مصاف اسپانیا و آلمان؛ تقابل فاتحان سی‌ال و سه‌گانه باشگاهی

سرمربیان تیم‌های ملی اسپانیا و آلمان در شرایطی برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که هر دو در رده باشگاهی، برنده سه‌گانه اروپایی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی اسپانیا و آلمان از ساعت ۲۲:۳۰ امشب یکشنبه ششم آذر، در ورزشگاه البیت شهر الخور دومین مصاف خود در مرحله گروهی (E) جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با قضاوت آقای دنی ماکلی آغاز کردند.

یکی از نکات مهم این دیدار، تقابل لوئیز انریکه و هانسی فلیک است. برای نخستین بار از سال ۲۰۱۴ و فینال جام جهانی میان ویسنته دل‌بوسکه و لوئیس فن‌خال سرمربیان اسپانیا و هلند، دو سرمربی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا (لوئیز انریکه با بارسلونا) و (هانسی فلیک با بایرن مونیخ) در جام‌جهانی با یکدیگر رودررو می‌شوند.

همچنین این نخستین بازی در تاریخ جام جهانی بین سرمربیانی است که در رده باشگاهی فاتح سه‌گانه اروپایی (قهرمانی در لیگ، جام‌حذفی و لیگ قهرمانان اروپا) شده‌اند. این دو آمار و ارقام عجیب و شگفت‌انگیز، امشب در مصاف بزرگ اسپانیا و آلمان رقم خورده است.

این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. البته آلمان به‌وسیله آنتونی رودیگر به گل رسید، اما VAR آن را مردود اعلام کرد. گفتنی است در صورت شکست یا حتی تساوی دو تیم، آلمان برای دومین دوره متوالی در مرحله گروهی از جام‌جهانی حذف می‌شود.

کد خبر 622810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.