نتایج گروه F در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر + جدول

مسابقات هفته دوم جام جهانی قطر با دو دیدار از گروه F پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در مسابقات هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یکشنبه ششم آذر، با دیدار تیم‌های مراکش - بلژیک و کرواسی - کانادا پیگیری شد که در این دیدارها، تیم‌های مراکش و کرواسی مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

نتایج گروه F در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول

کرواسی چهار _ کانادا یک

کرواسی و کانادا از ساعت ۱۹:۳۰ در استادیوم خلیفه مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نیمه دوم با پیروزی پرگل چهار بر یک کروات‌ها خاتمه یافت.

در دقیقه ۲، ارسال بلند از سمت چپ به درون باکس کرواسی درست در فضای خالی روی سر آلفونسو دیویس نشست تا با ضربه‌ای تماشایی لیواکوویچ را مغلوب کند.

در دقیقه ۳۶، پاس عمقی پریشیچ، کراماریچ را در سمت راست محوطه کانادا راه انداخت تا به‌راحتی توپ را به تور دروازه بچسباند.

در دقیقه ۴۴، بازیکن کانادا با عبور توپ از میان پاهای مدافع کانادا، توپ را به لیواژا سپرد تا او در موقعیت مناسب با شوت زمینی، بورخان درازکش را مغلوب خود کند.

در دقیقه ۷۰، پریشیچ توپ را در فضای خالی برای کراماریچ فرستاد و او پس از کنترل، توپ را زمینی به کنج دروازه کانادا شوت کرد.

در دقیقه ۴+۹۰، توپ‌ربایی اوریشیچ از دفاع کانادا، او و هم‌تیمی‌اش را با بورخان تک‌به‌تک کرد. پاس او به ماژر و شوت محکم او، دروازه کانادا را برای بار چهارم فروریخت.

نتایج گروه F در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول

بلژیک صفر _ مراکش دو

دو تیم بلژیک و مراکش از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با برتری دوگله مراکش به پایان رسید. در حالی که نام یاسین بونو در ترکیب ثابت مراکش برای بازی مقابل بلژیک به چشم می‌خورد و او حتی به همراه تیم به زمین آمد و سرود هم خواند، ناگهان منیر المحمدی جای او را در دروازه تیم مراکش گرفت.

در دقیقه ۷۳، عبدالحمید سبیری روی ضربه آزاد تصمیم گرفت تا مستقیماً توپ را روانه دروازه حریف کند و کورتوا نیز مانند گل آفساید نیمه اول، دچار اشتباه شد تا بالاخره تیم ملی مراکش به گل اول برسد.

دردقیقه ۹۰+۲، زیاش با حرکت به سمت محوطه جریمه حریف مدافعان بلژیک را دچار سردرگمی کرد و ابوخلال که در محوطه آماده شوت‌زنی بود، توپ را به بالای دروازه کورتوا فرستاد.

جدول نتایج گروه F در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

نتایج گروه F در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول

کد خبر 622808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.