حساب‌های تاییدشده توئیتر به صورت دستی احراز هویت می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که توئیتر از دوم دسامبر حساب‌های تایید شده را به صورت دستی احراز هویت می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با توجه به افزایش حساب‌های جعلی در توئیتر و تعلیق Blue Verified، ایلان ماسک اعلام کرده که قرار است از دوم دسامبر حساب‌های تائید شده تیک آبی‌دار را به صورت دستی احراز هویت کند و تیک‌های تائید در سه رنگ ارائه شود.

ایلان ماسک درباره کاربرد رنگ در تیک‌های توئیتر اعلام کرد که تیک طلایی برای شرکت‌ها، تیک خاکستری برای دولت و تیک آبی برای افراد مشهور یا غیرمشهور خواهد بود. همچنین همه حساب‌های تائید شده قبل از فعال شدن تیک باید به صورت دستی احراز هویت شود.

به نظر می‌رسد که در این فرآیند همه کاربران تائید شده به صورت یکسان تیک آبی می‌گیرند، درصورتی‌که افراد عضو یک سازمان باشند لوگوی ثانویه دریافت می‌کنند، البته سازمان مربوطه باید عضویت این افراد را تائید کند.

هنوز مشخص نیست که آیا توئیتر از همان معیارهای قبلی برای تائید حساب‌ها پیروی می‌کند یا آن‌ها به‌روزرسانی می‌شوند. ایلان‌ماسک اعلام کرده که طی روزهای آینده توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه خواهدکرد. انتظار می‌رود که ایلان‌ماسک برای مقابله با حساب‌های جعلی در توئیتر، راه‌حل منطقی و فرآیند تائید شفاف‌تری ارائه دهد که برای همه کارآمد باشد.

کد خبر 622784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.