حضور اعضای کمیسیون اصل ۹۰ در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از حضور اعضای این کمیسیون در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای بررسی دلایل اجرا نشدن تصدیق الکترونیکی در دفاتر اسناد رسمی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از خانه ملت، نصرالله پژمان‌فر درباره واکنش کمیسیون اصل ۹۰ به اجرا نشدن تصدیق الکترونیکی در دفاتر اسناد رسمی که سازمان ثبت اسناد و املاک کشور وعده داده بود تا پایان آبان ماه اجرا شود، اظهار کرد: فردا، دوشنبه هفتم آذر، جلسه‌ای در محل سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خواهیم داشت و یکی از موضوعاتی که بررسی می‌کنیم، اجرای تصدیق الکترونیکی در دفاتر اسناد رسمی است که مسئولان این سازمان باید درباره دلایل اجرا نشدن این مهم توضیحاتی را ارائه دهند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای تصدیق الکترونیکی در دفاتر اسناد رسمی، ادامه داد: اجرای تصدیق الکترونیکی در دفاتر اسناد رسمی، هم ازنظر شفافیت و هم ازنظر تسهیل روند رفع مشکلات مردم، نقش بسیار مهمی دارد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اجرای تصدیق الکترونیکی در دفاتر اسناد رسمی، یکی از بخش‌های دولت الکترونیک است که تکلیف دولت در این زمینه جدی است و ما پیگیریم که حتماً اجرایی شود.

کد خبر 622721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.