آنچه در جلسه علنی شصت‌وپنجم شورای شهر اصفهان گذشت

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات طرح‌ها و لوایح مطرح شده در شصت‌وپنجمین جلسه علنی شورا را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه ششم آذرماه_ در گفت‌وگوی خبری پس از جلسه شصت‌وپنجم شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به بررسی لایحه پیشنهاد برگزاری مناقصه عمومی برای انجام خدمات اداری مشاوره، فنی، تایپ و خدماتی شهرداری و سازمان‌های وابسته، اظهار کرد: با توضیحاتی که از جانب معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه اجتماعی مطرح شد، لایحه به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

وی افزود: همچنین طرح پیشنهادی تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر برای الزام به استقرار چرخه بهره‌وری در شهرداری اصفهان امروز به رأی گذاشته شد و با توجه به تغییرات و جمع‌بندی‌های صورت گرفته مورد تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در ادامه جلسه امروز، درخواست‌های انجام پروژه‌های پژوهشی در سازمان قطار شهری مطرح شد که در رابطه با موضوع استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و بحث شناسایی موانع در مسیر ریل بود.

وی ادامه داد: با توجه به توضیحات همکاران در صحن علنی شورای اسلامی شهر و با توجه به ضرورت اجرای این دو پروژه به ویژه موضوع دوم و وجود تجربیات مشابه و قابلیت اجرایی شدن آن، تاکید بر این شد که به جای پژوهش مجدد در این رابطه انجام این امور با پیش‌مطالعه‌ای در دستور کار قرار گیرد و به سمت اجرایی شدن دو موضوع برویم.

صالحی خاطرنشان کرد: بر همین اساس لایحه پیشنهادی برای انجام پروژه پژوهشی در این خصوص به تصویب اعضا نرسید و تاکید شد بر اساس موارد موجود در فضای ملی و بین‌المللی نسبت به اصل انجام کار تلاش شود.

وی اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که در حوزه ادواری اساسنامه سازمان‌های تابعه شهرداری باید اتفاق می‌افتاد، امروز اساسنامه سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، عمران و فناوری اطلاعات و ارتباطات در جلسه علنی شورا مطرح و تصویب شد.

کد خبر 622662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.