انفجاری مهیب در یک مغازه ۳ نفر را راهی بیمارستان کرد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: انفجار و آتش‌سوزی در دو حادثه ششم آذرماه چهار مصدوم و خسارت مالی برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد هادی قانع امروز_ یک‌شنبه ششم آذرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از انفجار و آتش سوزی یک مغازه در بلوار آیت‌الله ربانی خبر دادند و پس از دریافت اطلاعات از سوی شهروندان بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های یک و ۹ به همراه گروه امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده توسط تیم عملیاتی مشخص شد نشت گاز از قسمت اتصالات، منجر به وقوع انفجار مهیب و آتش‌سوزی در مغازه ۲۰۰ متری شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به مصدومیت شدید سه نفر از کارگران مغازه، گفت: در این حادثه علاوه‌بر تخریب محل حادثه دو مغازه، منزل مسکونی و دو خودروی سواری نیز تخریب شدند.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی پس از قطع جریان برق و گاز مغازه، به دو تیم عملیاتی تقسیم شدند و ضمن انتقال مصدومان به اورژانس، مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند، آتش‌نشانان به سرعت شعله‌های آتش را مهار کردند و مانع از گستردگی این آتش‌سوزی شدند.

قانع با اشاره به وقوع حادثه‌ای دیگر در خیابان حسینی، افزود: این حادثه در طبقه دوم یک منزل مسکونی به دلیل بی‌توجهی مالک و گازگیری پیک‌نیک از سیلندر ۱۱ کیلویی اتفاق افتاد، این حادثه یک مصدوم برجای گذاشت که با سرعت عمل آتش‌نشانان از سه ایستگاه ۱۹،۱۱ حریق اطفا شد.

کد خبر 622641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.