آغاز طرح نهضت ملی مسکن در مهدیشهر

رئیس شورای اسلامی شهرستان مهدیشهر از آغاز طرح نهضت ملی مسکن در این شهر خبر داد و گفت: از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در مهدیشهر درخواست می‌شود هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند تا بتوانند از تسهیلات ایجاد شده توسط دولت بهره‌مند شوند.

سیدمرتضی متولیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اعلام خبر آغاز طرح نهضت ملی مسکن در مهدیشهر، اظهار کرد: با دستور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه شورای مسکن شهرستان در خصوص تسریع در طراحی و واگذاری زمین برای طرح نهضت ملی مسکن ۱۸۰ قطعه زمین در مجاورت شهرک شهدا به دو صورت ویلایی و دو واحدی در دو طبقه برای تأمین مسکن ۳۶۰ نفر از شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: متقاضیانی که فرم (ج) آنها سبز باشد، می‌توانند با مراجعه به اداره راه و شهرسازی نسبت به تکمیل مدارک اقدام و برای تحویل زمین به اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مراجعه کنند؛ همچنین برای هر متقاضی سه میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است که با توجه به روند پیشرفت ساخت‌وساز به متقاضیان پرداخت می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان مهدیشهر خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد بالای ثبت‌نام‌کنندگان، از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در مهدیشهر درخواست می‌شود هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند تا بتوانند علاوه بر صاحب خانه شدن، از تسهیلات ایجاد شده توسط دولت بهره‌مند شوند.

وی گفت: امیدواریم با توجه به عزم دولت مردمی و تلاش و پیگیری‌های مستمر استاندار سمنان و معاون هماهنگی امور عمرانی استان بتوانیم شاهد واگذاری و ساخت مسکن در قالب این طرح در شهرهای شهمیرزاد و درجزین باشیم.

کد خبر 622627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.