محکومیت فعالیت تروریست‌ها در خاک همسایه/ درباره مسائل امنیت ملی شوخی نداریم

رئیس کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس با انتقاد از ادامه فعالیت تروریست‌ها در خاک همسایه گفت: هنگامی که امنیت ملی به خطر بیفتد، حق خود می‌دانیم که پایگاه تروریست‌ها در خاک همسایه را به عنوان محل اصلی توطئه مورد هدف قرار دهیم و بارها نیز اعلام کردیم که درباره مسائل امنیت ملی با هیچ‌کس شوخی نداریم.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص عملیات سپاه علیه تروریست‌های اقلیم شمال عراق، اظهار کرد: هرگونه اقدامی که امنیت ملی کشور را تهدید کند برای ما دارای اهمیت است، بنابراین درباره تحرکاتی که در داخل خاک عراق بر ضد ایران صورت می‌گیرد بارها به مقامات این کشور تذکر داده شده اما اقدامی صورت نگرفته است.

وی با انتقاد از ادامه فعالیت آزادانه تروریست‌ها در خاک همسایه تصریح کرد: تروریست‌ها در این منطقه در حال آموزش و تجهیز افراد به سلاح از طریق سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند تا نیروهایی را برای ایجاد ترور در داخل کشور ساماندهی کنند، بنابراین در زمانی که امنیت کشور به خطر می‌افتد، نمی‌توانیم ساکت بنشینیم.

جوکار تأمین امنیت مرزها را حق قانونی ایران دانست و گفت: هنگامی که این امنیت به خطر بیفتد، حق خود می‌دانیم که پایگاه تروریست‌ها در خاک همسایه را به عنوان محل اصلی توطئه مورد هدف قرار دهیم و بارها نیز اعلام کردیم که درباره مسائل امنیت ملی با هیچکس شوخی نخواهیم داشت.

وی امنیت را خط قرمز کشور دانست و ادامه داد: همسایگان نیز باید با رعایت این موضوع، تروریست‌های فعال در کشور خود را به کشورهای دیگر منتقل کنند زیرا ناامنی مرزها و اغتشاش در آن به کمک آمریکا و رژیم صهیونیستی به هیچ‌وجه برای ما قابل پذیرش نخواهد بود.

رئیس کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس شورای اسلامی این اقدام را نمونه‌ای از برخوردهای جدی با تروریست‌های منطقه اعلام کرد و گفت: در صورت تداوم اقدامات مداخله‌جویانه و اغتشاشگرانه، باز هم به شکل شدیدتر برخورد لازم با تروریست‌ها صورت می‌گیرد.

کد خبر 622622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.