مشارکت بسیجیان شهرداری سمنان در برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج

فرمانده پایگاه بسیج قدس شهرداری سمنان از مشارکت بسیجیان شهرداری در برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج خبر داد.

علی غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز نهالی که سال‌های گذشته پنجم آذرماه به فرمان امام خمینی (ره) کاشته شد، به شجره طیبه‌ای تبدیل شده که با هدف خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف دفاعی، محرومیت‌زدایی، اجتماعی، فرهنگی، دینی، امدادی، امنیتی و اقتصادی منشأ برکات فراوان است.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرمایشات مبسوطی دارد و در مجموع شاخص‌های فرهنگ و تفکر بسیج را می‌توان از آن استنباط کرد. رشادت‌، شجاعت‌، ولایت‌مداری، آگاهی و شناخت‌، دشمن‌شناسی و حُریت از شاخص‌های این فرهنگ و تفکر محسوب می‌شود.

فرمانده پایگاه بسیج قدس شهرداری سمنان با تاکید بر اینکه با حفظ این سرمایه گران‌سنگ، انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن ماندگار و جاودانه می‌ماند، خاطرنشان کرد: هفته بسیج بزرگداشت جانفشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین شده است.

غفوری اضافه کرد: از اقدامات جهادی بسیج می‌توان به نقش‌آفرینی‌های این نهاد مردمی در مدیریت بلایای طبیعی و بحران‌های مختلف اشاره کرد؛ اوج فداکاری و ایثارگری در طول دوران مبارزه با ویروس کرونا در بخش‌های مختلف و مقابله با اغتشاشات و آشوب‌های اخیر در کشور تجلی یافت.

وی با اشاره به مشارکت بسیجیان شهرداری سمنان در برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج، گفت: فضاسازی در سطح شهر و در سازمان‌ها و مناطق شهری، برگزاری جشن بزرگ همدلی ویژه خانواده بزرگ شهرداری سمنان، مانور تعالی خدمت، ویژه‌برنامه ورزش صبحگاهی با عنوان "ورزش، همبستگی ملی، ایران قوی"، دیدار با خانواده شهدا و اجرای طرح معاینه پزشکی رایگان در محله‌های محروم شهر از برنامه‌هایی بود که پایگاه بسیج قدس شهرداری سمنان با مشارکت و همکاری سازمان‌ها، مناطق شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی انجام داده است.

کد خبر 622601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.