آخرین جزئیات احداث طرح «خط پرش» خیابان مسجدسید

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از پیشرفت ۷۵ درصدی طرح خط پرش در خیابان مسجدسید حدفاصل چهارراه هفتم محرم (وفایی) تا چهارراه تختی خبر داد و گفت: فاز نخست این طرح حدفاصل چهارراه تختی تا خیابان طیب تکمیل شده است و آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میثم بکتاشیان در بازدید میدانی از خیابان مسجدسید، اظهار کرد: اجرای طرح «خط پرش» در خیابان مسجدسید حدفاصل چهارراه هفتم محرم (وفایی) تا چهارراه تختی تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه به دلیل تسریع در روند تکمیل طرح در ماه‌های آینده، بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافته است، ادامه داد: اجرای این طرح با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه جهت جبران تأخیر حاصل از معارضات پیش‌بینی نشده در مسیر پروژه خط پرش خیابان مسجدسید در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه طرح خط پرش خیابان مسجدسید در چهار فاز عملیاتی طراحی شده است، تصریح کرد: عملیات عمرانی چهارگانه زیرسازی و بتن‌ریزی، روکش آسفالت، جدول‌کشی و نرده‌گذاری برای هر کدام از فازها در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه فاز نخست این طرح حدفاصل چهارراه تختی تا خیابان طیب در عملیات چهارگانه عمرانی تکمیل و آماده بهره‌برداری است، خاطرنشان کرد: فاز دوم طرح از تقاطع طیب تا تقاطع آیت‌الله زاهد محسوب می‌شود که عملیات زیرسازی، روکش آسفالت و بخشی از نرده‌گذاری آن انجام و مابقی طی هفته آینده تکمیل خواهد شد.

بکتاشیان اضافه کرد: عملیات زیرسازی، بتن‌ریزی و روکش آسفالت فاز سوم طرح از تقاطع آیت‌الله زاهد تا چهارراه پنج رمضان تکمیل شده و هم‌اکنون در مرحله جدول‌کشی است.

وی با بیان اینکه عملیات خاکبرداری فاز چهارم از خیابان پنج رمضان تا چهارراه هفتم محرم نیز آغاز شده است، گفت: امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی، پروژه در ماه‌های آینده به صورت کامل تکمیل شود و جهت جلب رضایت‌ شهروندان و سهولت در رفت و آمد در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

کد خبر 622596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.