جوانان از شهدا الگوبرداری کنند/ با ابزار تکنولوژی قهرمانان وطن را به دنیا معرفی کنید

شهردار اصفهان با بیان اینکه بعضی از کشورها قهرمان ندارند، اما قهرمان آفرینی می‌کنند، گفت: جوانان و نوجوانان باید قهرمانان وطن را با تکنولوژی که به آن مجهز و مسلط هستند به دنیا معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه ششم آذرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: خطاب من از تریبون شورای اسلامی شهر به نوجوانان شهر این است که ما امری به نام هویت داریم که بقای ملت به حفظ این هویت دینی، ملی و اعتقادی است.

وی ادامه داد: شاهد هستیم که طی چند هفته گذشته به تمام عناصر هویتی ما حمله شد و تمامیت ارضی، اعتقادات، ارزش‌های انقلابی و اجتماعی ما مورد هجوم قرار گرفت.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه باید هوشیار باشیم و بدانیم کسی که هویت ما را مورد هدف قرار داده است دوست ملت نیست، افزود: کسانی که قهرمانان ملت را به تمسخر بگیرند، خواهان موفقیت و خوشبختی ملت نیستند، باید مراقب باشیم و پای هویت‌مان بایستیم.

وی با بیان اینکه یکی از نهادهای پاسدار هویت بسیج است، تصریح کرد: اگر می‌خواهید ریشه بسیج را ببینید و بدانید حرف‌هایی که زده می‌شود، ادعا است یا واقعیت دارد، سری به گلستان شهدا بزنید، بچه‌هایی هم سن شما از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند و جان خود را کف دست گذاشتند تا مادر و خواهر و سرزمین شما در امان بمانند، این‌ها بسیجی بودند.

قاسم‌زاده تاکید کرد: این نوجوانان می‌توانستند همچون بسیاری از نوجوانان بی‌خیال دشمن و تهدید شوند، اما از جان خود گذشتند.

وی گفت: دنبال قهرمان در فضای مجازی نگردید، باید شما که هنرمند هم هستید به گلستان شهدا بروید و بهترین سوژه‌ها را پیدا و زندگی آنها را بررسی کنید، زیرا هر کدام از آنها یک قهرمان هستند و شما باید آنها را به دنیا معرفی کنید.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه بعضی از کشورها قهرمان ندارند، اما قهرمان آفرینی می‌کنند، گفت: شما باید قهرمانان وطن که هم سن شما هستند را با تکنولوژی‌هایی که به آن مجهز و مسلط هستید، به دنیا معرفی کنید.

کد خبر 622593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.