بُعد نهادی بسیج تقویت شود/ آماده همکاری با شهرداری هستیم

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تقویت بُعد نهادی بسیج را برای تعالی سازمانی این نهاد ضروری دانست و گفت: سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان و همه نواحی و بخش‌ها در ابعاد مختلف، آماده انجام هرگونه همکاری با شهرداری اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرتیپ مجتبی فدا امروز _یکشنبه، ششم آذرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج در همه عرصه‌ها نقش مؤثری داشته و تاکنون ۲۰ قشر مختلف بسیج به واسطه نقش‌آفرینی و تأثیر در جامعه تشکیل شده است.

وی کمک به افزایش کارآمدی نظام، حفظ وحدت و انسجام ملی را از جمله وظایف بسیج دانست و افزود: بسیج همچنین در حوزه فرهنگی، سیاسی، دفاعی، ورزشی، سازندگی و محرومیت‌زدایی، مشارکت و همکاری دارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان مهمترین عنصر بسیج را ایمان و روحیه انقلابی و جهادی دانست و گفت: بسیج به عنوان مجموعه‌ای بی‌نظیر در دنیا هیچ چشم‌داشت مادی ندارد، اما در عرصه اجتماع و مقابله با حوادث سخت حضور فعالی دارد.

وی با اشاره به تدوین سند ۱۰ ساله بسیج برای ادامه کار و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: این سند به تأیید رهبر معظم انقلاب رسیده است که این دو سند، دارای دو برش پنج‌ساله و هر دوره، برش‌های یک ساله است و موارد مطرح شده در این راستا در قالب ۹ قرارگاه اجرا خواهد شد.

سرتیپ فدا تقویت بُعد نهادی بسیج را برای تعالی سازمانی آن ضروری دانست و ادامه داد: لازم است که تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص معنویت و روحیه جهادی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به ایجاد قرارگاه‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون گفت: بسیج درصدد کمک به دولت در راستای تحقق جامعه اسلامی است؛ ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و قطع وابستگی، ایجاد اشتغال و کمک به دولت از دیگر ماموریت‌هایی است که بسیج بر عهده دارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان یادآور شد: بسیج تمام ظرفیت خود را آماده کرده و با سازمان‌دهی سیال در مجموعه ظرفیت‌های خود این آمادگی را دارد که هنگام نیاز دستگاه‌ها و دولت‌های مختلف از این ظرفیت‌ها استفاده کند.

وی با اشاره به شهادت جوانان بسیج و نیروی انتظامی در هفته‌های اخیر تاکید کرد: از شورای انقلابی شهر اصفهان که بلافاصله وارد عمل شد و میدان محل شهادت را به نام شهدای مدافع امنیت نام‌گذاری کردند، قدردانی می‌کنیم، شهرداری به عنوان یکی از دستگاه‌های مهم نقش و ارتباط مؤثری با مردم دارد و رضایتمندی مردم مرتبط با عملکرد این دستگاه است.

سرتیپ فدا از آمادگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان و همه نواحی و بخش‌ها در ابعاد مختلف، برای انجام هرگونه همکاری با شهرداری اصفهان خبر داد.

کد خبر 622585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.