اصفهان آلوده‌تر می‌شود!

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به وضعیت آلودگی هوای این کلان‌شهر، گفت: سال گذشته یکی از فازهای نیروگاه از سوخت گاز تبدیل به مازوت شد، امسال نیز مقدمات استفاده هر دو فاز از مازوت فراهم شده است که این خبر خوبی برای اصفهان نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه ششم آذرماه_ در نطق پیش از دستور شصت‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار بسیجیان فصل‌الخطاب بود، ایشان اشاره‌های محکمی درباره اقتدار بسیج داشتند.

وی با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر ولز، گفت: با این پیروزی روحیه نشاط در مردم ایجاد شد که امیدواریم این برد در دیدار بعدی آن‌ها نیز تکرار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری مجمع کلان‌شهرها در اصفهان، تصریح کرد: در این نشست برنامه هفتم توسعه مورد بررسی قرار گرفت و در این راستا سیاست‌های کلانی را رهبر انقلاب اعلام کردند و دولت درصدد تدوین آن‌ها برآمده است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهرها می‌توانند تأثیرگذاری خوبی در تدوین برنامه‌ای متناسب با نیازهای کشور داشته باشند که همین موضوع در دیدار با شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها نیز مطرح شد، خاطرنشان کرد: دست به دست هم خواهیم داد تا برنامه خوبی در قالب پیشنهاد شورای عالی استان‌ها ارائه کنیم.

نورصالحی با اشاره به وضعیت آلودگی هوای شهر اصفهان گفت: سال گذشته یکی از فازهای نیروگاه از سوخت گاز تبدیل به مازوت شد، امسال نیز مقدمات استفاده هر دو فاز از مازوت فراهم شده است؛ این خبر خوبی برای اصفهان نیست و در این صورت شرایط آب‌وهوایی شهر بدتر از این خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: این خبر درست نباشد و مسئولان استان اجازه ندهند چنین اتفاقی رخ دهد، البته تاکنون این اتفاق نیفتاده است و امیدوارم نیفتد.

کد خبر 622580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.