اجرای طرح همسطح‌سازی در آرامستان بهشت‌ رحمت شهرکرد

مدیر سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد با بیان اینکه اجرای کامل طرح همسطح‌سازی در آرامستان بهشت رحمت با مشارکت شهروندان امکان‌پذیر است، گفت: همسطح‌سازی قطعه دو آرامستان بهشت رحمت با ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار با هدف تسهیل در رفت و آمد شهروندان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید احمدی امروز _یکشنبه ششم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قطعه پنج آرامستان شهرکرد ۷۰۰ قبر دارد که با ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در بهشت رحمت ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد این قطعه می‌تواند شرایط آسان‌تری را برای خاک‌سپاری متوفیان برقرار کند، افزود: کاهش حجم ترافیک و تردد افراد مراجعه‌کننده به آرامستان و ایجاد زمینه رضایتمندی شهروندان از مزایای ایجاد قطعه جدید است.

مدیر سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد با اشاره به توجه سازمان به تأمین رفاه حال شهروندان، خاطرنشان کرد: طرح تمرکززدایی مراسم خاک‌سپاری با در نظر گرفتن هم‌زمان چند قطعه در امور متوفی، جداسازی مراسم، تداخل خودروها و افراد می‌تواند سبب فراهم شدن رفاه حال شهروندان شود.

احمدی با بیان اینکه تاکنون در آرامستان بهشت رحمت اقدامات خوبی انجام شده است که می‌تواند زمینه رضایتمندی شهروندان را فراهم کند، تصریح کرد: با توجه به اهمیت آرامستان و محل دفن در شهرهای امروزی لازم است ضرورت‌ها پیش‌بینی شود تا مشکلاتی ایجاد نشود.

ردیف‌بندی قبور در آرامستان‌های قدیمی شهر رعایت نشده است

وی اضافه کرد: در بین تمام اقدامات انجام شده، نمی‌توان نقش غسالان را در این سازمان نادیده گرفت، چراکه بخش مهمی از فعالیت‌های سازمان بر دوش این فرشتگان بی‌ادعا است.

مدیر سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد تاکید کرد: در حال حاضر همسطح‌سازی قطعه دو آرامستان بهشت رحمت با ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار با هدف تسهیل در رفت‌وآمد شهروندان در حال اجرا است.

احمدی با بیان اینکه در آرامستان‌های قدیمی شهر نظم و ردیف‌بندی قبور رعایت نشده است، گفت: اجرای کامل طرح همسطح‌سازی در آرامستان بهشت رحمت با مشارکت شهروندان امکان‌پذیر است.

وی افزود: توجه به زیرساخت‌ها در آرامستان جهت تکریم شهروندان از جمله فعالیت‌های سازمان است تا بخشی از نیازها به لحاظ کالبدی و فیزیکی برآورده شود.

کد خبر 622574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.