اعمال درصدهای پلکانی عوارض در شهرداری کوهدشت

سرپرست شهرداری کوهدشت گفت: برنامه‌ریزی جهت اعمال درصدهای پلکانی عوارض از ابتدای سال آینده با هدف تشویق شهروندان به پرداخت عوارض، خدمات‌رسانی هرچه بهتر شهرداری و پرهیز از محدود شدن اعمال تخفیف در پرداخت عوارض شهری به ماه‌های پایانی سال در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

محمد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کمیته درآمدی شهرداری به منظور افزایش درآمد و وصول عوارض در محل دفتر شهردار برگزار و در این خصوص تصمیماتی گرفته شد.

وی افزود: جدیت، اهتمام کارکنان واحدهای درآمدی و تلاش هرچه بیشتر در وصول عوارض با توجه به در پیش رو بودن ماه‌های پایانی سال اهمیت زیادی دارد.

سرپرست شهرداری کوهدشت خاطرنشان کرد: اجرای دقیق و بهنگام آرای صادره از کمیسیون ماده ۱۰۰، تقویت پلیس ساختمانی توسط مسئول واحد ساختمانی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به منظور توسعه پایدار شهر ضرورت دارد.

سلطانی تصریح کرد: برنامه‌ریزی جهت اعمال درصدهای پلکانی عوارض از ابتدای سال آینده با هدف تشویق شهروندان به پرداخت عوارض، خدمات‌رسانی هرچه بهتر شهرداری و پرهیز از محدود شدن اعمال تخفیف در پرداخت عوارض شهری به ماه‌های پایانی سال در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

کد خبر 622539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.