کانادا_کرواسی/جان هردمن برای شکست نایب‌قهرمان انگیزه دارد!

در چارچوب رقابت‌های روز دوم گروه F جام‌جهانی امروز _یکشنبه ششم آذرماه_ تیم‌های کرواسی و مراکش مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز _یکشنبه ششم آذرماه_ دو تیم کرواسی و کانادا از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران، رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

هفته دوم گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر

دیدار تیم‌های کرواسی و کانادا

یکشنبه: ششم آذر ماه، ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه: بین‌المللی خلیفه

داور: آزرس ماتیاس

بازی‌های اخیر (همه مسابقات):

کانادا:

بلژیک یک _ کانادا صفر (جام‌جهانی ۲۰۲۲)

کانادا ۲ _ ژاپن صفر (دوستانه)

بحرین ۲ _ کانادا ۲ (دوستانه)

کانادا صفر _ اروگوئه ۲ (دوستانه)

کانادا ۲ _ قطر صفر (دوستانه)

کرواسی:

مراکش صفر _ کرواسی صفر (جام‌جهانی ۲۰۲۲)

کرواسی یک _ عربستان صفر (دوستانه)

کرواسی ۳ _ اتریش یک (لیگ ملت‌های اروپا)

کرواسی ۲ _ دانمارک یک (لیگ ملت‌های اروپا)

کرواسی ۳ _ قطر صفر (دوستانه)

پیش نمایش:

در چارچوب رقابت‌های روز دوم گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز _یکشنبه ششم آذرماه_ دو تیم کرواسی و کانادا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه به مصاف یکدیگر می‌روند.

شاگردان زلاتکو دالیچ در نخستین روز از بازی‌های جام‌جهانی روبه‌روی مراکش قرار گرفتند و موفق به کسب یک تساوی بدون گل شدند. می‌توان گفت این نتیجه چنان که باید و شاید برای آن‌ها خوشایند نبود چراکه کرواسی از تیم‌های پرمهره این آوردگاه به شمار می‌رود و در دوره قبلی مسابقات نیز عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرده بود اما یاران مودریچ در مقابل شیرهای اطلس عملاً حرفی برای گفتن نداشتند و به خوبی توسط شاگردان الرکراکی مهار شده بودند.

تیم کانادا در دیدار قبلی خود مقابل بلژیک متحمل شکست یک بر صفر شد تا بدون امتیاز در قعر جدول رقابت‌های گروهی قرار بگیرد. بدون تردید شاگردان جان هردمن با هدف کسب سه امتیاز کامل این بازی روبروی کرواسی قرار می‌گیرند، زیرا قصد دارند با امید به نتیجه دیگر رقابت این گروه و بازی‌های روز سوم شانس خود را برای صعود از گروه F امتحان کنند.

به نظر می‌رسد تقابل کرواسی و کانادا مهیج و هجومی باشد، زیرا نایب‌قهرمان دوره گذشته هم‌اکنون در جایگاه سوم جدول گروهی قرار دارد و می‌خواهد با اثبات توانایی‌های خود کار نیمه تمام دالیچ در جام‌جهانی ۲۰۱۸ را تمام کند و «جان هردمن» هم در نظر دارد همانند مراکش در یک بازی غیر قابل پیش‌بینی از سد حریف تا دندان مصلح خود بگذرد.

ترکیب احتمالی

کرواسی:

دومینک لیواکوویچ، جوزپ یورانوویچ، دژان لوورن، ژسکو، برناسوسا، مارسلو بروزویچ، لوکا مودریچ، کواچیچ، ایوان پریشیچ، آندری کراماریچ و نیکولا ولاشیچ.

کانادا:

بورجان، جانسون، استیون دیتوریا، کمال میلر، ریچی لاریا، استفان اوستا کویر، هوچینسون، جونیور هویلت، تاچو بوچانان، جاناتان دیوید و دیویس.

پیش‌بینی نتیجه

کرواسی ۲ _ کانادا صفر

کد خبر 622520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.