اجرای عملیات آسفالت در معابر بافت فرسوده شهر

شهردار زرند گفت: بیش از ۶۰ معبر خاکی در بافت فرسوده این شهر به مساحت ۶۰ هزار مترمربع به‌زودی زیرسازی و آسفالت خواهد شد.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از آغاز عملیات خاک‌برداری و آماده‌سازی معابر خاکی بافت فرسوده در راستای زیرسازی و آسفالت خبر داد و اظهار کرد: نظافت، لایروبی و جمع‌آوری خاک‌های مازاد جوی‌های سطح شهر در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند قرار گرفته است.

وی افزود: پاکسازی و جمع‌آوری برگ‌های خشک و لایروبی کامل انهار در نقاط مختلف شهر در دستور کار است تا در زمان بارندگی‌ها با معضل آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌ها نشویم.

شهردار زرند با اشاره به اجرای عملیات ترمیم و تعویض جداول شکسته میدان‌های سطح شهر، خاطرنشان کرد: ترمیم و ساماندهی وضعیت جداول سطح شهر در راستای بهبود وضعیت جمع‌آوری آب‌های سطحی، ارتقای سطح بهداشت محیط زندگی و ایجاد رضایت در شهروندان طبق برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است و در دستور کار حوزه فنی و عمرانی شهرداری قرار دارد.

ضیاء‌الدینی از نصب دو ایستگاه اتوبوس خط واحد شهری در شهرک شهید باهنر خبر داد و گفت: به منظور تأمین امکانات اولیه برای شهروندان و استفاده مستقیم از حمل‌ونقل عمومی شهر و با توجه به درخواست‌های شهروندان، دو ایستگاه اتوبوس در این شهرک نصب شده است.

وی گفت: بیش از ۶۰ معبر خاکی بافت فرسوده به مساحت ۶۰ هزار مترمربع به‌زودی زیرسازی و آسفالت خواهد شد.

کد خبر 622478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.