عصرانه خبری شهرهای ایران در پنجم آذر

در این بسته خبری، اخبار مختلف شهرهای ایران، از اجرای ۳۰ هزار میلیارد ریال طرح مشارکتی در اردبیل تا کش‌وقوس ۱۵ساله برای احداث کارخانه کمپوست ارومیه، را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته، شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی، شاهد رویدادهای مهمی بودند. در این بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران)، سرفصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اجرای ۳۰ هزار میلیارد ریال طرح مشارکتی در اردبیل

محمود صفری، شهردار اردبیل، با بیان اینکه از یک سال گذشته همه طرح‌های راکد شهرداری فعال شده است، گفت: برای نخستین بار، ۳۰ هزار میلیارد ریال طرح مشارکتی هم در اردبیل اجرا می‌شود.

احیای شهربازی شهرکرد

سید رضا هاشمی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد، درباره احیای شهربازی پارک ملت شهرکرد توضیح داد: قطعات و وسایل بازی موجود در این شهربازی، فاقد هرگونه استاندارد هستند. این وسایل عمر دست‌کم بیست‌ساله دارند که با شرایط و ضوابط نمی‌توانند ایمنی لازم را داشته باشند.

کش‌وقوس ۱۵ ساله برای احداث کارخانه کمپوست ارومیه

هادی بصاری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، با اشاره به تلاش برای خلع ید پیمانکار کارخانه کمپوست ارومیه گفت: عملیات اجرایی کارخانه کمپوست شهر ارومیه ۱۵ سال پیش آغاز شده است، ولی پیمانکار نتوانست به تعهدات خود در این سال‌ها عمل کند؛ بر این اساس شهرداری ارومیه از پیمانکار طرح شکایت کرده است.

بهره‌برداری از مدرسه هوشمند ترافیک و شهروندی در سمنان

امیر نجم، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، از افتتاح مدرسه هوشمند ترافیک و شهروندی آرمان در سمنان خبر داد.

بررسی آسیب‌شناسی خشکسالی تالاب گاوخونی

حامد اخگر، شهردار ورزنه، گفت: مهم‌ترین راهکار پایدار به‌منظور حفظ زیست‌بوم منطقه، احیا و تأمین حقابه تالاب بین‌المللی گاوخونی است.

رفع انسداد کارت سوخت تاکسی‌های درون‌شهری زرند

جواد عرب‌پور، رئیس سازمان حمل‌ونقل همگانی شهرداری زرند، گفت: در حال حاضر، از شانزده کارت مسدودشده، هفت کارت برای وصل مجدد به پلیس +۱۰ معرفی شده است و امیدواریم ظرف چند روز آینده به چرخه خدمات‌رسانی بازگردد.

ساماندهی کارگران فصلی قزوین

چهار نقطه از شهر برای استقرار کارگران مکان‌یابی شده است که در مرحله اول، میدان مادر تجهیز خواهد شد و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.‌

رونمایی از اِلمان جدید میدان بسیج در رفسنجان

هم‌زمان با هفته بسیج و با حضور مسئولان از المان جدید میدان بسیج در رفسنجان رونمایی شد.‌

کد خبر 622414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.