دستگیری ۳۲ معتاد متجاهر در قشم

فرمانده انتظامی شهرستان قشم از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و جمع‌آوری ۳۲ معتاد متجاهر در این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ محراب کاظمی اظهار کرد: در پی نارضایتی مردمی از رفت‌وآمد معتادان متجاهر و خدشه‌دارشدن چهره زیبای شهر قشم، همچنین با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم، با دستور ویژه دادستان عمومی و انقلاب قشم طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی و جمع‌آوری معتادان متجاهر با همکاری سازمان منطقه آزاد، شهرداری و بهزیستی در سطح این شهرستان اجرا شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح با تلاش‌های همه‌جانبه ۳۲ معتاد متجاهر و بدون مکان جمع‌آوری و برای درمان به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با تاکید بر استمرار طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی مناطق آلوده، تصریح کرد: پلیس همواره سعی در ارتقای امنیت عمومی شهروندان دارد و در این راستا، تمام توان و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با قدردانی از مشارکت و همکاری قشم‌وندان با پلیس در شناسایی، کشف جرایم و تولید امنیت پایدار در سطح این شهرستان مرزی از آن‌ها خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک آن‌ها را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کم‌ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 622390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.