استرالیا یک _ تونس صفر/ دشت سه امتیاز مهم از سوی کانگوروها

تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و تونس امروز _شنبه پنجم آذرماه_ از ساعت ۱۳:۳۰ رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع استرالیا تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و تونس از گروه D در دومین بازی خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز _شنبه پنجم آذرماه_ از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه الجنوب رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع استرالیا تمام شد.

دیدار تیم‌های استرالیا و تونس

داور: دنیل شیبرت

ورزشگاه: الجنوب

ترکیب استرالیا: متئو رایان، هری سوتار، کای رولز، فران کاراسیچ، عزیز بهیچ، آرون موی، جکسون ایروینه، ریلی مک‌گری، متئو لکی، میچل دوک و کرگ گودوین

سرمربی: گراهام آرنولد

ترکیب تونس: أیمن دحمان، منتصر الطالبی، یاسین مریاح، دیلان برون، علی عبدی، محمد دراغر، الیاس سخیری، عیسی العیدونی، نعیم سلیتی، یوسف المساکنی و عصام الجبالی

سرمربی: جلال القادری

کارت زرد:

تونس: العیدونی، عبدی، ساسی

کارت قرمز:

گل‌ها:

استرالیا: دوک

شرح بازی: بازی تا دقیقه ۵ میانه‌های میدان قرار دارد، مدافعان تونس اجازه موقعیت سازی به استرالیایی‌ها نمی‌دهند. توپ و میدان در اختیار شاگردان گراهام آرنولد است و تونسی‌ها چشم به ضد حمله دارند. بازیکنان تونس بعد از دقایقی روی یک کار تیمی به دروازه استرالیا رسیدند. بازی به دقیقه ۲۰ رسید، اما دو تیم یک موقعیت خطرناک هم ندارند. نخستین موقعیت خطرناک بازی با گلزنی استرالیایی‌ها همراه است. درگیری بین بازیکن استرالیا و بازیکن نیمکت نشین تونس به وجود آمد که دنیل شیبرت با کنترل شرایط اجازه نداد وقفه‌ای در بازی ایجاد شود. بازیکنان استرالیا با پاس‌های متوالی سعی بر کنترل مسابقه دارند. بازی با تک گل دوک به دقیقه ۴۰ رسید. داور پنج دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که در نهایت این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود استرالیا تمام شد.

نیمه دوم: دوتیم در شروع نیمه دوم عملکرد خوبی دارند.، استرالیایی‌ها باوجود اینکه یک گل جلو هستند، اما بازهم حمله می‌کنند. آرنولد تغییراتی در ترکیب تیم خود به وجود آورد. استرالیایی‌ها برای صعود به این پیروزی در این دیدار نیاز دارند. بازیکنان تونس به خوبی جلو می‌آیند، اما بازیکنان استرالیا اجازه موقعیت سازی به این تیم را نمی‌دهند. توپ و میدان در اختیار بازیکنان تونس است. بازی با تک گل دوک به دقیقه ۷۰ رسید، المساکنی بازی خوب برای تونسی‌ها انجام می‌دهد. سرمربی استرالیا دفاع به بازی می‌آورد. پس از دقایقی از بازی که دوتیم موقعیتی نداشتند، بازیکن تونس یک شوت در چهارچوب استرالیا زد، اما خطرناک نبود. حملات متعدد تونسی‌ها راهی به جایی ندارد، داور شش دقیقه وقت استراحت اعلام کرد و در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استرالیا تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۰: شوت بازیکن تونس با اختلاف زیاد از کنار دروازه رایان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: بازیکن استرالیا می‌رفت که در موقعیت تک به تک با دحمان قرار بگیرد، اما مدافع تونس با یک تکل مناسب توپ را بیرون فرستاد.

دقیقه ۴۱: بازیکن تونس در محوطه جریمه استرالیا صاحب توپ شد که یک شوت محکم به سمت دروازه رایان زد، اما مدافع استرالیا با یک تکل باعث بیرون رفتن توپ شد.

دقیقه ۴۷: شوت کاپیتان تونس با اختلاف کم از کنار دروازه استرالیا به بیرون رفت.

دقیقه ۷۱: المساکنی شوتی به سمت دروازه استرالیا زد که رایان دفع کرد.

دقیقه ۸۷: پاس رو به بیرون بازیکن تونس بهخزری رسید که شوت این بازیکن در دستان رایان جای گرفت.

شرح گل:

دقیقه ۲۳ (استرالیا): بازیکنان استرالیا روی یک کار تیمی به دروازه تونس رسیدند، یکی از بازیکنان این تیم قصد داشت ارسالی زمینی روی دروازه دحمان داشته باشد، اما توپ با برخورد به پای دفاع تونس بلند شد و دوک با یک ضربه سر گل نخست استرالیا را به ثمر رساند.

کد خبر 622371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.