بسیج ایفاگر نقش‌های راهبردی و سرنوشت‌ساز است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بسیج در بیش از چهار دهه گذشته به عنوان یکی از مهم‌ترین نیروهای درون‌زای کشور در روند تکاملی و آرمانی انقلاب اسلامی، ایفاگر نقش‌های راهبردی و سرنوشت‌ساز بوده و توانسته است پیشرفت و اعتلای انقلاب و نظام اسلامی را در همراهی با سایر نیروهای انقلاب رقم زند.

به گزارش ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت، متن پیام به شرح زیر است:

«هفته بسیج را به ملت بزرگ و خداجوی ایران به ویژه بسیجیان بصیر و دریادل و رویش‌های نو به نو و امیدآفرین بسیجی که همچون نسل قبل از خویش، فرزندان عزیز امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی‌اند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بسیج در بیش از چهار دهه گذشته به عنوان یکی از مهم‌ترین نیروهای درون‌زای کشور در روند تکاملی و آرمانی انقلاب اسلامی، ایفاگر نقش‌های راهبردی و سرنوشت‌ساز بوده و توانسته است پیشرفت و اعتلای انقلاب و نظام اسلامی را در همراهی با سایر نیروهای انقلاب رقم بزند. بسیج، شجره طیبه الهی و سرمایه لایزال و گران‌سنگ میهن اسلامی است، بسیج، مظهر عزت و سربلندی ملی و جلوه‌گاه صفا، اخلاص، بصیرت و مجاهدت است.

در دفاع از یکپارچگی کشور و آرمان و استقلال و عزتمندی آن، در فعالیت‌های پیشرو علمی و فناوری‌های نوپدید، در رویکردهای دینی و ارزشی و در ایجاد فضای معنوی، همه‌جا نام بسیج می‌درخشد و حضور بسیج جلوه می‌کند، ایران اسلامی مرهون خلوص و فداکاری جوانان برومند بسیجی، این درس آموختگان مکتب انسان‌ساز عاشورا و پویندگان راه حقیقت سامان کربلا است.

بسیجیان حق طلب با همت بلند و اراده‌های استوار خویش در پرتو خردمندی و درست‌اندیشی و با اعتماد و توکل به خداوند قادر متعال توانسته‌اند و می‌توانند در همه مسائل عمومی کشور و ملت، اثربخش و راهگشا باشند، در هفته‌ای که به نام بلند بسیج متبرک است، ایمان، عزم و احساس مسئولیت را که پایه اصلی توانایی‌ها و گره‌گشایی‌های این نیروی مردمی است، قدر می‌شناسیم و بر آنیم تا با شکر الهی و مراقبت دائمی، این ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران را فزونی بخشیم.

به روح تابناک حضرت امام راحل و ارواح مطهر شهیدان همیشه جاوید بسیج مستضعفین درود می‌فرستیم و توفیق، عزت و سرافرازی روز افزون بسیجیان فداکار و با اخلاص را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال خواستاریم.»

کد خبر 622316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.