بسیج از نظام و مردم حمایت می‌کند

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بسیج؛ این پشتوانه عظیم مردمی و این روح برآمده از خودباوری و ایثار، همواره در صف مقدم حمایت از نظام و مردم بوده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، زهرا شمس‌احسان در یادداشتی نوشت:

«بسیج؛ این پشتوانه عظیم مردمی و این روح برآمده از خودباوری و ایثار، همواره در صف مقدم حمایت از نظام و مردم بوده است و الگویی بی‌بدیل از پاک‌باختگی و عشق را ارائه کرده است که در تلاطم‌ها و آشفتگی‌ها با بصیرت مثال‌زدنی همواره مسیر بصیرت و سمت صحیح تاریخ که همان سمت انسجام و اتحاد کشور و اقتدار آن است را پیموده است.

امروزه بیش از همیشه نیازمند روحیه و نگاه بسیجی هستیم، نیازمند همدلی برآمده از عشق به مردم و خدمت به نظام هستیم که بتواند در این بزنگاه حساس، افق‌های پیشرفت و امید را در دل آحاد مردم روشن کند. بسیج و بسیجی‌وار زندگی کردن ملازم حمایت از مظلومان و مجاهدت فی‌سبیل‌الله است و این رسالتی برای تمام دوران‌ها و برای تمام عاشقان و رهروان اهل بیت، انقلاب و نظام است.

در نهایت ضمن رجوع و اهتمام به این فراز گران‌بهای رهبر عظیم‌الشان انقلاب (مدظله‌العالی) که «بسیج متن حرکت نظام است و همه باید بسیجی باشیم»، ایام‌الله روز بسیج مستضعفان را به تمام برادران و خواهران بسیجی خود تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.»

کد خبر 622307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.