بهره‌برداری از کتابخانه عمومی شهر پس از ۱۷ سال

شهردار عسگران از بهره‌برداری از کتابخانه عمومی شهر خبر داد و گفت: کاربری‌های فرهنگی، ورزشی، کتابخانه‌ای و تفریحی مورد نیاز شهر است؛ در دوره جدید مدیریت شهری به دنبال ایجاد این مراکز هستیم و در این راستا کتابخانه عمومی شهر پس از ۱۷ سال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

داوود گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به توسعه خدمات فرهنگی در شهر عسگران، اظهار کرد: شهر عسگران واقع در بخش کرون شهرستان تیران و کرون نیازمند توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری است. افتتاح کتابخانه این شهر یکی از مطالبات مهم شهروندان بود و پس از ۱۷ سال به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان مسئولیت تجهیز این کتابخانه را بر عهده داشته است، افزود: مدیریت شهری در اجرای این پروژه با مدیریت شهرستان همکاری داشته و ساختمان آن نیز در دو طبقه احداث شده است.

شهردار عسگران با بیان اینکه برای احداث و تکمیل این پروژه ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: روند اجرایی این پروژه طی دو سال گذشته با همکاری دیگر نهادهای اداری به ویژه فرمانداری رشد خوبی داشته و به سرعت به بهره‌برداری رسیده است.

گودرزی تصریح کرد: کاربری‌های فرهنگی، ورزشی، کتابخانه‌ای، تفریحی و نشاط‌آفرین زیادی در شهر مورد نیاز بوده که عسگران از آن بی‌بهره است؛ در دوره جدید مدیریت شهری به دنبال ایجاد این مراکز هستیم، در این راستا کتابخانه عمومی شهر پس از ۱۷ سال بالاخره به نتیجه رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: وجود چنین امکاناتی در سطح شهر فرصت‌های زیادی را برای خدمت به مردم فراهم می‌کند، لازم است نهادهای اداری با مدیریت شهری همکاری کنند تا این طرح‌ها زودتر به سرانجام برسد.

شهردار عسگران گفت: کتابخانه عمومی شهر در حال حاضر به کتاب و تجهیزات کتابخانه‌ای مجهز شده است، اما نیاز به افزایش امکانات و تجهیزات در آینده خواهیم داشت و مسئولان متولی باید در این حوزه همکاری کنند.

گودرزی با بیان اینکه بخش زیادی از جمعیت شهرستان تیران و کرون در بخش کرون سکونت دارند، افزود: این بخش با محوریت عسگران خدمات را دریافت می‌کند، خدمت‌رسانی در این شهر علاوه بر پاسخگویی به نیازهای مردم این دیار در رفع بخشی از نیازهای مناطق روستایی نیز مؤثر است.

کد خبر 622251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.