دفع آب‌های سطحی سایت مسکن مهر پلدختر

شهردار پلدختر از اجرای مداوم پروژه‌های عمرانی شهرداری در سال جاری خبر داد و گفت: شهرداری آبان‌ماه امسال دفع آب‌های سطحی سایت مسکن مهر را انجام داده است.

حسن مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه جدول‌گذاری دفع آب‌های سطحی در معابر هخامنش و معبر منتهی به سایت مسکن مهر واقع در منطقه کوی بسیجیان، عملیات بهسازی و اجرای نما در میدان امید، نصب المان‌های شهری و تندیس در سطح شهر، اجرای پیاده‌روسازی در معبر سردار شهید سلیمانی، عملیات پاکسازی و تنظیف سراسری معابر سطح شهر به صورت روزانه و مداوم انجام می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح‌ها تأمین سلامت شهروندان، لایروبی کانال‌ها، آبراهه‌ها و جداول دفع آب‌های سطحی و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی قبل از آغاز بارندگی‌ها است.

شهردار پلدختر خاطرنشان کرد: رنگ‌آمیزی جداول و بلوارهای سطح شهر با محوریت منظرسازی در سطح شهر، تعمیر و بهسازی کارخانه‌های شن و ماسه و ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی شهرداری، تعمیر و تأمین روشنایی پارک‌ها، بوستان‌ها و فضاهای عمومی در سطح شهر، همکاری شهرداری با ادارات مرتبط در برپایی نمایشگاه پاییزه جهت رفاه شهروندان از دیگر اقدامات شهرداری است.

مهدوی تصریح کرد: عملیات اجرای ادامه پارک آزادگان در معبر ساحلی غربی، عملیات احداث پل‌های بتنی در معابر معلم منطقه سازمانی‌ها، آسفالت و لکه‌گیری معابر منطقه کوی بسیجیان، اجرای سامانه الکترونیکی بین سازمان نظام مهندسی و شهرداری جهت تسهیل و رعایت حقوق شهروندی در دریافت مجوز پروانه ساختمانی، بهسازی و جدول‌گذاری معبر ابوذر، منتهی به معابر رسالت شمالی از دیگر اقدامات شهرداری پلدختر در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان طی یک ماه گذشته بوده است.

وی از اجرای مستمر پروژه‌های عمرانی شهرداری در آبان‌ماه خبر داد و گفت: شهرداری دفع آب‌های سطحی سایت مسکن مهر را انجام داده است.

کد خبر 622249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.