به بسیجی بودنم افتخار می‌کنم/ علاقه دیگر شهرها به استفاده از تجارب مدیریتی اصفهان

شهردار اصفهان گفت: در مقایسه با شهرهای اروپایی، شهر اصفهان در شاخص نظافت و زیبایی بی‌بدیل است، لذا امیدواریم بتوانیم روز به روز از این شهر صیانت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه پنجم‌آذرماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن تبریک پیروزی افتخارآفرین تیم ملی فوتبال به همه ملت ایران، اظهار کرد: این پیروزی، احساس غرور ملی را در مردم تقویت کرد.

وی با بیان اینکه دیشب و پس از پیروزی تیم ملی فوتبال در شهر اصفهان شاهد حضور مردم در سطح شهر بودیم، گفت: مردم در میادین مختلف شهر به‌ویژه در میدان امام حسین (ع) گرد هم آمدند و تا پاسی از شب این پیروزی را جشن گرفتند، امیدواریم این شادی و نشاط در جامعه تداوم داشته باشد و به غرور ملی افتخار و از این سرمایه استفاده کنیم.

شهردار اصفهان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج به بسیجیان، افزود: من یک بسیجی هستم و به آن افتخار می‌کنم و هر کسی که لباس بسیج را بر تن کرده است، در هر برهه از زمان خادم ملت است و باید به آن افتخار کند، امیدوارم خداوند این نهاد مقدس را که حافظ امنیت مردم است، حفظ کند.‌

وی با اشاره به نشست مشترک شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور که روز پنجشنبه هفته گذشته به میزبانی اصفهان برگزار شد، تصریح کرد: برگزاری این نشست جدا از مباحث تخصصی که در آن مطرح شد، بازخورد خوبی به همراه داشت، در این راستا شهرداران کلان‌شهرها و رؤسای شوراهای اسلامی ضمن مقایسه شهرها، اصفهان را از نظر زیبایی، نظافت و پاکیزگی به خوبی توصیف کردند.

قاسم‌زاده ادامه داد: بسیاری از شهرداران و رؤسای شوراها علاقه‌مند بودند که از تجارب شهر اصفهان برای ارتقای شهرهای خود بهره‌مند شوند و این افتخاری برای مردم اصفهان است.

وی با تاکید بر اینکه شهر اصفهان به عنوان الگو برای شهرهای دیگر همیشه در کانون توجه بوده است، خاطرنشان کرد: در مقایسه با شهرهای شاخص اروپایی، شهر اصفهان در شاخص نظافت و زیبایی بی‌بدیل است، لذا امیدواریم بتوانیم روز به روز از این شهر صیانت کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر که در فصل سرد سال قرار داریم، باید مصرف منابع انرژی را مدیریت کنیم، گفت: شهرداری اصفهان قبل از آغاز زمستان بهینه‌سازی تأسیسات گازسوز را در ادارات خود انجام داده است، به‌طوری که در این راستا موفق به کاهش مصرف گاز شدیم و توانستیم رتبه نخست مدیریت منابع انرژی گاز را در بین ادارات کسب کنیم.

وی با بیان اینکه کاهش مصرف گاز در شهرداری اصفهان با مدیریت منابع، اصلاح فرایندها و رفع اشکالات فنی محقق شد، اظهار امیدواری کرد: سایر ادارات و مردم نیز باید مصرف انرژی گاز را مدیریت کنند تا در فصل زمستان در این زمینه مشکل نداشته باشیم.

کد خبر 622247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.