ورودی شهر ساماندهی می‌شود

شهردار زرند گفت: تسطیح، پاکسازی و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در ورودی شهر با هدف ساماندهی این مسیر انجام شده است.

علی ضیاالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ساماندهی میدان دانشگاه آزاد که در ورودی شهر زرند قرار دارد، اظهار کرد: عملیات جدول‌گذاری و ساماندهی فضای داخلی میدان دانشگاه با مساحت بیش از ۵۶۰۰ مترمربع در حال اجرا است.

وی افزود: اجرای فرش‌موزائیک به مساحت دو هزار مترمربع، اجرای آب‌نما در مساحت هزار مترمربع، اجرای ۱۳۰۰ مترمربع طرح CNC و اجرای بیش از ۱۸۰۰ متر جدول‌گذاری، گلکاری و فضای سبز از اقداماتی است که در قالب این طرح انجام می‌شود.

شهردار زرند از ساماندهی، شن‌ریزی و اصلاح ورودی‌های جاده محمدآباد شهر زرند خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظایف شهرداری عمران و آبادانی شهر با اجرای پروژه‌های عمرانی است، در این راستا مناسب‌سازی کوچه‌ها و خیابان‌های شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد و تلاش می‌کنیم این پروژه‌ها به بهترین شکل ممکن انجام شود تا شاهد رضایتمندی شهروندان باشیم.

ضیاالدینی گفت: تسطیح، پاکسازی و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در ورودی شهر با هدف ساماندهی این مسیر انجام شده است.

وی افزود: زباله‌ها و نخاله‌هایی که بر اثر رعایت نکردن بعضی افراد در ورودی شهرها انباشته می‌شود، علاوه بر برهم‌زدن سیمای شهر، سلامت شهروندان را نیز تهدید می‌کند؛ لذا یکی از اقدامات خدمات شهری شهرداری پاکسازی ورودی و خروجی‌ها، حاشیه معابر و اراضی خالی شهر است.

شهردار زرند با اشاره به تداوم عملیات فرش‌موزائیک پیاده‌روهای بلوار شهید تهامی شهر زرند، اظهار کرد: در این عملیات بیش از ۱۲۰۰ مترمربع از پیاده‌روهای بلوار با اجرای پروژه موزائیک‌فرش بهسازی می‌شود.‌

کد خبر 622162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.