قطر میزبان جام‌جهانی شد تا رکوردها را بسوزاند!+عکس

تیم‌ملی قطر با شکست مقابل سنگال با جام‌جهانی ۲۰۲۲ خداحافظی کرد و به نخستین میزبان جام‌جهانی تبدیل شد که دو بازی ابتدایی‌اش در این مسابقات را می‌بازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال قطر و سنگال در گروه A رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قرار دارند که امروز _جمعه چهارم آذرماه_ از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در دومین بازی مرحله گروهی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود سنگال تمام شد.

تیم‌ملی قطر میزبان جام‌جهانی ۲۰۲۲ با تحمل این شکست سنگین در برابر سنگال، به‌عنوان اولین تیم از گردونه مسابقات حذف شد و بازی سومش مقابل هلند تشریفاتی خواهد بود. اتفاقی که دست‌کم در دو دوره گذشته جام‌جهانی رخ نداده بود.

قطر میزبان جام‌جهانی شد تا رکوردها را بسوزاند!+عکس

قطر که پس از باخت به اکوادور در بازی افتتاحیه به اولین میزبان تاریخ ۹۲ ساله جام‌جهانی تبدیل شده بود که در بازی نخست شکست می‌خورد، امروز برابر سنگال نیز دومین باخت متوالی‌اش را متحمل شد تا به اولین میزبان جام‌جهانی تبدیل شود که هر دو بازی نخستش در این تورنمنت را می‌بازد.

قطر وداعی زودهنگام و ناامیدکننده با جام‌جهانی ۲۰۲۲ داشت و پس از انجام سومین بازی مقابل هلند، فقط عنوان میزبان جام‌جهانی را یدک خواهد کشید.

البته تنها اتفاق مثبت در بازی قطر و سنگال، گلزنی این تیم بود که باعث شد عنابی‌پوشان در دومین بازی تاریخ خود در این مسابقات، برای نخستین‌بار در تاریخ جام‌جهانی گلزنی کنند.

قطر میزبان جام‌جهانی شد تا رکوردها را بسوزاند!+عکس

کد خبر 622161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.