گوشی‌های سری iQOO 11 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های سری iQOO 11 به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 SoC، رم LPDDR5X و حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، iQOO که زیرمجموعه شرکت Vivo است قصد دارد گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید خود را تحت سری IQOO 11 همراه با تلفن هوشمند iQOO Neo 7 SE را دوم دسامبر در کشور چین عرضه کند. اکنون فقط چند روز قبل از مراسم رسمی معرفی محصولات، شرکت تولیدکننده اطلاعات جدیدی در مورد پردازنده و حافظه iQOO 11 منتشر کرده است.

با توجه به اطلاعات ارائه شده، گوشی‌های هوشمند سری iQOO 11 به پردازنده جدید کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 مجهز می‎‌شود و با رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 همراه خواهد بود. به نظر می‌رسد که این محصولات در سه رنگ با یک صفحه‌نمایش تخت در جلو و یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی ارائه می‎‌شود.

گوشی هوشمند iQOO 11 به صفحه‌نمایش AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰*۳۲۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتز مجهز خواهد شد. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو هشت مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی نیز در قسمت جلوی محصول برای ثبت تصاویر سلفی و برقرار کردن تماس ویدئویی تعبیه شده است.

گوشی هوشمند iQOO با استفاده از سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‎‌شود، انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع ۲۰۰ وات نیز بهره می‌برد.

کد خبر 622132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.