طرح کنارگذر شهر نیمه‌تمام مانده است

شهردار رزن با بیان اینکه اجرای طرح کنارگذر شهر از معضلات ترافیکی می‌کاهد، گفت: فاز نخست این پروژه حدود ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

احمد محمدی‌راستی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه حوزه فضای سبز شهری رزن به صورت صددرصد با آب غیرشرب آبیاری می‌شود و یک قطره آب شرب هم استفاده نمی‌کنیم، اظهار کرد: آبیاری فضای سبز پارک ملت از طریق سیستم مدرن است، اما فضای سبز بلوارها با تانکر آبیاری می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه نیمه‌تمام کنارگذر شهر رزن از معضلات ترافیکی شهر کاسته است، افزود: فاز نخست این پروژه حدود ۹۰ درصد تکمیل شده است.

شهردار رزن خاطرنشان کرد: اجرای فاز دوم کنارگذر وظیفه راه و شهرسازی شهرستان است و امیدواریم از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور اجرایی شود.

محمدی‌راستی با بیان اینکه حمل‌ونقل عمومی شهر رزن تاکسی است و تاکنون ۱۰۰ دستگاه تاکسی مسافران را جابه‌جا می‌کند، خاطرنشان کرد: حدود پنج درصد تاکسی‌ها فرسوده است و نیاز به نوسازی دارد، اما تاکنون تسهیلات نوسازی پرداخت نشده است.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه ترافیک شهری، گفت: اجرای رفیوژ به منظور اصلاح و ساماندهی ترافیک شهری انجام شده است. مهمترین معضل کنونی شهر توجه نکردن شهروندان به پسماندهای شهری است و کار تفکیک زباله از مبدا باید از منازل شهروندان انجام شود.

شهردار رزن گفت: روزانه ۲۵ تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری و به محل کارخانه پسماند زباله شهر همدان منتقل می‌شود.

وی افزود: در حوزه خدمات شهری شهرداری رزن ۴۵ نیرو مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 622085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.