آمار و ارقام نیمه اول ایران ولز+عکس

عملکرد تیم‌ملی فوتبال ایران در نیمه‌اول مقابل ولز بسیار فوق‌العاده بود و به گل هم رسیدند اما با بدشانسی از حریف پیش نیفتادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال ولز و ایران راس ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه احمدبن‌علی شهر الریان دومین بازی مرحله‌گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ را برابر یکدیگر آغاز کردند و در نیمه‌اول با تساوی بدون‌گل به کار خود پایان دادند.

در نیمه‌اول، تیم‌ملی فوتبال کشورمان بسیار بهتر از ولز بود و آمار و ارقام به‌خوبی این مسئله را تصدیق می‌کند.
درصد مالکیت توپ برای ایران ۶۶ درصد و برای ولز ۳۴ درصد بود؛ امید گلزنی یا همان xG برای تیم‌ملی ایران ۰.۴۳ بود و تیم‌ملی ولز نیز فقط ۰.۱۷ درصد امید گلزنی داشت که نشان می‌دهد ایران بسیار سرتر از حریف اروپایی خود بوده است.
شاگردان کارلوس کی‌روش یک‌گل هم زدند اما آفساید اعلام شد که همان باعث شد یک‌موقعیت صددرصد گل برای ایران منظور شود اما ولز موقعیت جدی گلزنی نداشت.
سایر آمار و ارقام ایران - ولز در نیمه‌اول را نیز در ادامه مشاهده می‌کنید؛

آمار و ارقام نیمه اول ایران ولز+عکس

همچنین پسران ایران در نیمه‌اول عملکرد فردی خیلی‌خوبی از خود نشان دادند که بهترین بازیکن کارلوس کی‌روش نیز رامین رضائیان مدافع راستی بود که در بازی قبلی بازی نکرد اما امروز نشان داد تصمیم کی‌روش در بازی مقابل انگلیس اشتباه و در این دیدار بسیار درست و مهم بوده است.

همچنین مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد محمدی و احمد نوراللهی سایر نفرات ایران بودند که بیشترین امتیاز را در زمین گرفتند و تاثیر فراوانی در بازی فوق‌العاده خوب ایران مقابل ولز داشتند.

آمار و ارقام نیمه اول ایران ولز+عکس

کد خبر 622080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.