تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به دو پروژه

فرماندار خوانسار گفت ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهری و انتقال آب شرب پایدار به شهرستان خوانسار تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباسعلی علی‌خاصی امروز _پنجشنبه سوم آذرماه ۱۴۰۱_ در مجمع بسیج شهرستان خوانسار با تأکید بر تقویت پل ارتباطی میان روابط عمومی ادارات با رسانه‌های شهرستان اظهار کرد: در یکسال گذشته میزان بودجه تزریق شده به شهرستان نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه کار و تلاش دولت سیزدهم شتاب دارد و دشمن به دنبال متوقف کردن حرکت است، اما به رغم دشمنی‌ها قطار کار و تلاش از حرکت باز نخواهد ایستاد، تصریح کرد: مدیران تلاش بیشتری کنند تا نقص‌های به وجود آمده برطرف شود.

پروژه تقسیم آب در خوانسار اجرا می‌شود

فرماندار خوانسار با اشاره به پیگیری‌ها در تخصیص آب شرب و کشاورزی به شهرستان خوانسار در سفر استاندار اصفهان و وزیر اقتصاد به خوانسار گفت: در هفته گذشته پروژه «تقسیم آب» در ردیف بودجه قرار گرفت تا جهاد کشاورزی نسبت به اتمام پروژه اقدام کند.

علی‌خاصی از تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهری و انتقال آب شرب پایدار به شهرستان خوانسار خبر داد و گفت: دستگاه‌های متولی امر سریع‌تر با پیمانکار مربوطه قرارداد منعقد کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات ترافیکی سطح شهر به دلیل نبود کمربندی در خوانسار است، افزود: تمام تمرکز بنده اجرای پروژه کمربندی است، برای تسریع کار با دستگاه‌های متولی تقسیم کار شده و سعی داریم در ابتدای سال ۱۴۰۲ قسمت ورودی شهر به اتمام برسد تا ماشین آلات سنگین به داخل شهر تردد نداشته باشند.

فرماندار خوانسار با اشاره به نبود پارکینگ در سطح شهر خوانسار، تصریح کرد: احداث پارکینگ طبقاتی به دلیل موقعیت جغرافیایی و نوع جنس خاک و زمین امکان پذیر نیست و مدیریت شهری خوانسار به دنبال طرح دیگری برای احداث پارکینگ است.

محدودیت واگذاری زمین به جوانان ساکن در روستا نداریم

علی‌خاصی با اشاره به اینکه محدودیتی در واگذاری زمین به جوانان ساکن در روستاهای شهرستان نداریم، افزود: جوانان ساکن در شهر خوانسار برای دریافت زمین در طرح ملی مسکن ثبت نام کنند تا در صورت تأیید در سامانه زمین به آنان واگذار شود.

وی با اشاره به اینکه معوق مانده پروژه تونل خوانسار بویین میاندشت گفت: بدهی ۵۰ میلیارد تومانی به پیمانکار و نقص فنی مانع ادامه کار پروژه تونل شده است که امیدواریم زمستان امسال مشکلات را مضاعف نکند، رئیس جمهور در سفر به استان اصفهان اعتبار به این پروژه تخصیص داده است.

کد خبر 621962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.