راب پیج: ایران به‌خاطر شکست سنگین برابر انگلیس ناامید شده است/ گرت بیل کاملا آماده است

سرمربی تیم‌ملی ولز گفت: تیم‌ملی ایران گل‌های زیادی در برابر انگلیس خورده و ناامید شده اما می‌خواهد با پیروزی مقابل ما نسبت به آن نتیجه واکنش نشان دهد و ما می‌خواهیم آمادگی این واکنش را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، راب پیج در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم‌ملی ولز برابر ایران در مرحله‌گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ اظهار کرد: ابتدا درخصوص جو آلن باید بگویم وی شرایط خوبی دارد و دیگر مصدوم نیست؛ تیم‌ملی ما کار خود را به خوبی با او انجام داده و جو در وضعیت مناسبی است. نگرانش بودیم و مقداری مصدومیت او نگران‌کننده بود. وضعیت او را در هفته اخیر زیر نظر گرفتیم و فکر می‌کنم می‌تواند مقابل ایران بازی کند. آلن می‌خواست مقابل آمریکا بازی کند اما من مخالفت کردم چرا که فکر کردم در دراز مدت مشکل ایجاد می‌کند.

وی افزود: آماده بازی دوم در جام‌جهانی هستیم و همیشه نقشه دوم داریم. برای بازی فردا برنامه داریم و می‌دانیم چطور بازی کنیم. امیدوارم فردا این برنامه به مرحله عمل در بیاید. اول از همه به‌دنبال پیروزی هستیم و ممکن است که این موضوع به صعود با تفاضل‌گل منجر شود. در مرحله انتخابی جام‌جهانی هم این مشکل را داشتیم. ممکن است به همان وضعیت برخورد کنیم.

سرمربی تیم ملی ولز درخصوص زمان برگزاری بازی و تفاوت آن با شرایط قبلی‌شان که ممکن است مشکل‌ساز شود تصریح کرد: این یک فاکتوری است که از قبل در نظر گرفته‌ایم. وقتی که به اینجا آمدیم هوا ۳۱ درجه بود. من به زمین تمرین رفتم. چند روز اول ساعت ۱۶ عصر تمرین می‌کردیم اما اکنون وضعیت بهتر شده و ساعت ۱۳ ظهر تمرین می‌کنیم.

راب پیج درباره شکست سنگین ایران مقابل انگلیس خاطرنشان کرد: تیم‌ملی انگلیس بسیار خوب است و تعویضی‌هایشان نیز کار را برای آنان بهتر کردند. تیم ملی ایران گل‌های زیادی خورده و ناامید شده است اما می‌خواهد واکنش نشان دهد و ما می‌خواهیم آمادگی این واکنش را داشته باشیم.

وی درخصوص امید ایران برای جبران شکست سنگین در بازی قبلی مقابل ولز گفت: موافق هستم. شاید ایران به‌خاطر این شکست ناامید شده باشد اما آن‌ها می‌خواهند برگردند و البته انگلیس را نیز می‌شناسیم. ممکن است ایران ترکیبش را تغییر دهد و ترکیب خود را به خاطر انگلیس تغییر دادند و باید ببینیم از چه ترکیبی استفاده می‌کند.

سرمربی تیم‌ملی ولز درباره تشابه تفکر تیمش به آلمان درخصوص اقدامات سیاسی عنوان کرد: خیر. ما نیز کمپین‌هایی داریم اما اینجا هستیم که فقط فوتبال بازی کنیم و شاید آلمان هم بخواهد از همین پیام استفاده کند.

راب پیج در پایان در رابطه با شانس گرت بیل برای حضور مقابل ایران و شرایط وی خاطرنشان کرد: بازی مقابل آمریکا از بهترین بازی‌های گرت بیل نبود اما بیل از بازیکنانی است که می‌توانند در شرایط سخت بازی کنند. او پنالتی را هم گل کرد. باید به او اعتبار زیادی بدهیم. او کاملاً آماده است و می‌تواند بازی کند، بیل حرفه‌ای است و از وقتی مقابل آمریکا بازی کردیم، استراحت کرده است.

کد خبر 621954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.