مطالبات شهرداری‌ها به‌موقع از سوی دولت پرداخت شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مطالبات شهرداری‌ها باید به‌موقع از سوی دولت پرداخت شود، گفت: شوراهای اسلامی خواهان وصل شدن به دولت نیستند، اما حق و حقوق شهرداری‌ها باید داده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _پنجشنبه سوم آذرماه_ در مراسم اختتامیه نشست مشترک شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور با بیان اینکه اهم مشکلات کلان شهرها را باید مشخص و در راستای رفع آن اقدام شود، اظهار کرد: باید به دنبال آن باشیم که مشکلات شهرها در برنامه هفتم توسعه رفع شود.

وی با بیان اینکه مردم امروز با گذشته متفاوت هستند و از مسئولان کار و حرکت می‌خواهند، ادامه داد: شوراها خواهان وصل شدن به دولت نیستند، اما حق و حقوق شهرداری‌ها باید داده شود، در واقع باید مطالبات شهرداری‌ها به موقع از سوی دولت پرداخت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: نیاز داریم از ظرفیت‌های یکدیگر به خوبی استفاده کنیم، در این راستا خطاب به دولت می‌گوئیم از ظرفیت شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها بهره ببرید؛ برای مردم، شهرداری، دولت و شورای اسلامی شهر همگی یکی است و هیچ جدایی بین هم نمی‌بینند.

چمران با بیان اینکه انتظار همه این است که در برنامه هفتم توسعه نتیجه ببینیم، خاطرنشان کرد: البته فرصت بسیار کمی برای بررسی مفاد برنامه هفتم توسعه در بین شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: هرگاه طرح‌های ما به‌روز رسانی شد، مانا و ماندگار شده است، حالت غلطان بودن برنامه‌ها به‌ویژه برنامه توسعه هفتم یک ضرورت است، چراکه باعث می‌شود متناسب با نیازهای روز برنامه‌ها تغییر کند.

کد خبر 621946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.