بارش‌های پراکنده در غرب اصفهان/ شاهد گذر امواج ناپایدار بارشی تا اوایل هفته آینده هستیم

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به گذر امواج ناپایدار بارشی تا اوایل هفته آینده از روی استان، گفت: با گذر این امواج، در نواحی غربی و شمال غربی استان طی عصر و شب جمعه بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار تا اوایل هفته آینده از روی استان است. بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق کمی تا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بارش برف‌وباران در غرب استان اصفهان

وی با اشاره به اینکه از بعدازظهر روز جمعه با نزدیک شدن موج به استان، افزایش ابر از غرب آغاز خواهد شد، افزود: شرایط بارش باران و برف در این مناطق در اواخر روز جمعه و تداوم آن طی شنبه پنجم آذرماه پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: بارش‌ها در ارتفاعات شمال غرب استان و شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل و در مناطق غربی در شهرستان‌های فریدونشهر، داران، خوانسار، میمه، دهق و علویجه دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به چهار درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

معتمدی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین‌میاندشت با دمای پنج درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 621913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.