۲ فوتی در تصادف شب گذشته اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به وقوع سانحه تصادف در اتوبان معلم اصفهان، گفت: راننده و سرنشین خودروی سواری سمند در این حادثه جان باختند.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شب گذشته در پی وقوع یک مورد تصادف منجر به فوت در اتوبان معلم اصفهان، بلافاصله مأموران این پلیس به همراه عوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: کارشناسان پس از حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک دستگاه اتوبوس برخورد کرده است که در این سانحه راننده و یک سرنشین خودروی سواری به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در بررسی‌های انجام شده علت وقوع این حادثه توجه نکردن به جلو راننده خودرو سمند به دلیل خستگی و خواب آلودگی بوده است، خاطرنشان کرد: توصیه ما به رانندگان و مسافرانی که قصد عبور از جاده‌های استان اصفهان را دارند، این است که استراحت کافی و لازم قبل از انجام مسافرت داشته باشند و حین رانندگی نیز اصل ۱۵-۲ یعنی هر دو ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه استراحت کردن را با جدیت رعایت کنند تا دچار خستگی و خواب آلودگی نشده و از حوادث جبران‌ناپذیر جلوگیری شود.

کد خبر 621903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.