افزایش قیمت زمین‌ مانع توسعه باشگاه‌های ورزشی است

شهردار زرند با بیان اینکه در مزایده املاک ورزشی استان شاهد افزایش قیمت زمین‌های ورزشی شهر هستیم، گفت: افزایش هزینه‌های ورودی برای این مجموعه‌های ورزشی موجب استقبال نکردن جوانان و نوجوانان از این مجموعه‌ها می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاء‌الدینی امروز _پنجشنبه سوم آذرماه_ در مراسم رونمایی از لباس و تجهیزات تیم فوتبال شهرداری برای شرکت در لیگ برتر استان کرمان، اظهار کرد: شهرداری تلاش دارد با استفاده از پتانسیل‌های موجود ورزش شهرستان را پویاتر کند، در این راستا تمام برنامه شهرداری با برنامه‌ریزی پژوهشی و هدفمند است تا نتایج خوبی برای شهروندان و شهر داشته باشد.

وی با بیان اینکه ورزش یکی از اساسی‌ترین نیازهای انسان است که سلامت روح و جسم را تأمین می‌کند، افزود: شادابی، نشاط و سلامت افراد در جامعه به کاهش ناهنجاری‌ها کمک می‌کند.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با شرایطی که در باشگاه شهرداری فراهم شده است، شاهد استقبال و توسعه همه جانبه ورزش در بین شهروندان باشیم.

ضیاءالدینی با بیان اینکه در مزایده املاک ورزشی استان شاهد افزایش قیمت زمین‌های ورزشی شهر هستیم، گفت: افزایش هزینه‌های ورودی برای این مجموعه‌های ورزشی موجب استقبال نکردن جوانان و نوجوانان از این مجموعه‌ها می‌شود.

وی خواستار ورود مجموعه‌های نظارتی شهرستان به موضوع افزایش قیمت زمین شد و افزود: هدف ما تأمین زیرساخت‌های ورزش شهرستان است تا از ناهنجاری‌های اجتماعی کاسته شود، جوانان به به ورزش بپردازند و بروز ناهنجاری‌ها جلوگیری شود.

شهردار زرند از واگذاری اماکن شهرداری به امر ورزش خبر داد و افزود: چندین سالن ورزشی شهرداری به زودی به این مجموعه ورزشی اضافه خواهد شد.

ضیاءالدینی تاکید کرد: زیرساخت زمین چمن مصنوعی شهرداری آماده شده است و امیدواریم با کمک مسئولان شهرستان و صنایع بتوانیم این زمین را بهسازی کنیم و به بهره‌برداری برسانیم.

سرانه ورزشی شهرستان زرند پایین است

در ادامه سیدرضا حسینی‌نژاد، فرماندار شهرستان زرند با اشاره به کمبودهای شهر، گفت: ورزش یک مقوله بزرگی است، باید برای حل مشکلات آن تلاش کرد و زمان گذاشت.

وی با بیان اینکه ورزش اساس سلامت جامعه است، تصریح کرد: سرانه فضای ورزشی در شهرستان زرند مطلوب نیست و نیاز است توسعه یابد.

فرماندار زرند ضمن قدردانی از تلاش‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زرند، خواستار حمایت همه جانبه مدیران شهرستانی از فعالیت‌های شهرداری شد و گفت: فعالیت‌ها و حرکت‌های خوب شهرداری در سطح شهر قابل تحسین است.

هدف شهرداری و شورای شهر توسعه ورزش‌های همگانی است

عباس ایرانمنش، رئیس شورای اسلامی شهر زرند با بیان اینکه هدف شهرداری و شورای اسلامی شهر توسعه ورزش‌های همگانی است، تأکید کرد: فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی، فرهنگ‌سازی و ترغیب شهروندان به سوی ورزش‌های همگانی باید در دستور کار مدیران شهرستان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در یک جامعه سالم باید ورزش در فرهنگ جامعه عمومیت پیدا کند، گفت: از همه مدیران و مسئولان شهرستان می‌خواهم که ورزش و ورزشکاران را تنها نگذارند تا بتوانیم ورزش شهرستان را سامان دهیم.

خرید تجهیزات و امکانات برای تیم فوتبال شهرداری زرند

سیدرضا مهدوی، مدیر عامل باشگاه ورزشی شهرداری زرند اظهار کرد: باشگاه شهرداری در راستای توسعه ورزش همگانی، ورزش صبحگاهی و ورزش بانوان برنامه‌های خوبی را در دستور کار خود دارد.

وی اضافه کرد: انجام اقداماتی در راستای گسترش فعالیت‌های ورزشی بانوان جامعه از مهمترین اهداف ما است‌.

مدیر باشگاه ورزشی شهرداری زرند هدف باشگاه ورزشی شهرداری را اخلاق‌مداری و رعایت اصول حرفه‌ای دانست و تصریح کرد: می‌خواهیم حرفه‌ای باشیم و به صورت حرفه‌ای به امر باشگاه‌داری بپردازیم.

مهدوی از خرید تجهیزات و امکانات برای تیم فوتبال باشگاه شهرداری زرند خبر داد و گفت: این تجهیزات شامل گرمکن، لباس تمرینی، لباس مسابقه، کفش چمن، کفش سالنی، تیشرت هتل، کلاه و دستکش، قلم بند، جوراب ساق بلند و ساق کوتاه، چمدان ورزشی است.

کد خبر 621897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.