وزرات کشور مدافع سرسخت شهرداری‌ها است/ تدوین بودجه ۱۴۰۲ بر اساس برنامه هفتم توسعه

قائم‌مقام وزیر کشور در امور حقوقی و مجلس گفت: قرار است بودجه ۱۴۰۲ بر اساس برنامه هفتم توسعه بسته شود، در این راستا اولین اقدام تنظیم برنامه هفتم توسعه این است که شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها باید در آن پررنگ دیده شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا احمدی امروز _پنجشنبه سوم آذرماه_ در نشست مشترک شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور اظهار کرد: اکنون شاهد یک انسجام و همدلی بین شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی کلان شهرها هستیم که بسیار امری امیدبخش است.

وی با بیان اینکه معتقدیم شهرداران و شوراهای اسلامی در کشور راهگشا هستند، افزود: حضور رئیس‌جمهور در شوراهای عالی استان، نویدبخش روزهای روشن و نشان از اهمیت شوراها در افق نگاه دولت است.

قائم‌مقام وزیر کشور در امور حقوقی و مجلس تصریح کرد: در بدنه وزارت کشور و شخص وزیر کشور نیز شوراها پر اهمیت شمرده می‌شود، به طوری که تاکید شده است در بسیاری از بودجه‌ها و اعتبارات در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید مدبرانه توزیع شود، بنابراین مقرر شده است مباحث عمرانی مجدانه از طریق معاونت عمرانی وزارت کشور پیگیری شود.

احمدی خاطرنشان کرد: قرار است بودجه ۱۴۰۲ بر اساس برنامه هفتم توسعه بسته شود، در این راستا اولین اقدام تنظیم برنامه هفتم توسعه این است که باید شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها در آن پررنگ دیده شود.

وی تاکید کرد: وزارت کشور به عنوان متولی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در خدمت شهرداری‌ها است تا برای پررنگ کردن نقش آنها در بودجه ۱۴۰۲ اقدام کند، در این راستا اقدام جدی در جهت منافع شوراهای اسلامی و شهرداران را رسالت وزارت کشور می‌دانیم.

قائم‌مقام وزیر کشور در امور حقوقی و مجلس گفت: وزیر کشور به عنوان مدافع سرسخت شوراها و شهرداری‌ها از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 621850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.