طرح جامع شهر نیازمند بازنگری ویژه است

شهردار شهرکرد گفت: طرح جامع نیازمند بازنگری ویژه به خصوص در سطح محلات شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _پنجشنبه سوم آذرماه_ در جلسه هماهنگی ارائه پیشنهادهای بازنگری طرح جامع، با بیان اینکه نیازهای شهر باید در این طرح شهری دیده شود، اظهار کرد: لازم است وضعیت مناطق و محلات مختلف شهر توسط مشاور طرح و کارشناسان بررسی و کم و کاستی‌ها در نظر گرفته شود تا بتوانیم طرح‌های کیفیت‌بخشی را در سطح محلات پیاده‌سازی کنیم.

وی افزود: طرح جامع شهر نیازمند بازنگری ویژه به خصوص در سطح محلات است و ضرورت دارد مشکلات شهروندان در این بخش شناسایی و برای آن‌ها، راهکارهای اساسی ارائه شود.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: با بازنگری طرح جامع شهر، زمینه بهبود وضعیت معابر، تأمین سرانه‌های مورد نیاز شهری، توسعه فضای سبز، توجه به سیما و منظر شهری، پدافند غیرعامل، مناسب‌سازی محیطی و بعضی دیگر از طرح‌های توسعه‌ای فراهم می‌شود.

واحدیان ادامه داد: طرح‌های جامع و تفصیلی به عنوان نقشه راه توسعه آتی شهر، پیش روی مدیریت شهری است و با تکیه بر آن‌ها می‌توانیم نسبت به تدوین طرح‌های موضوعی و موضعی شهر و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌محور اقدام کنیم.

وی وظیفه مجموعه شهرداری و دیگر مسئولان را جلوگیری از ایجاد شکاف میان حوزه مدیریت شهری و شهروندان دانست و گفت: لازم است با شفاف‌سازی و برقراری ارتباط با شهروندان فاصله‌های ایجاد شده را کاهش داد.

شهردار شهرکرد افزود: نقش شهروندان و مشارکت آنان در تدوین برنامه‌های شهری وظیفه اصلی مدیریت شهری است.

کد خبر 621836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.