برای محله‌های اراک سند چشم‌انداز تهیه می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه پروژه‌های محله‌محور هر دو هفته یک‌بار در محلات مختلف شهر اراک پیگیری می‌شود، گفت: در نخستین گام از این جلسات سند چشم‌انداز برای هر محله پیش‌بینی می‌شود و بر اساس آن نیازهای ورزشی، درمانی و آموزشی مورد توجه قرار می‌گیرد.

علی چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به‌تازگی مطالبات مردمی در کوی امام علی (ع) شناسایی و مقرر شد مرمت و روکش آسفالت معابر و پله‌گذاری در مناطق صعب‌العبور این محله با تلاش سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به طولانی بودن بعضی از راه‌های دسترسی به معابر این منطقه تا ایستگاه‌های اتوبوس مقرر شد شهرداری با در نظر گرفتن رینگ دسترسی جدید خدمت‌رسانی با اتوبوس‌ها در این ناحیه را توسعه دهد.

عضو شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: در زمینه ورزش نیز از این پس سالن‌های ورزشی محله کوی امام علی (ع) سه روز در هفته در اختیار ساکنان قرار خواهد گرفت و همچنین احداث یک زمین چمن مصنوعی در پارک امیرکبیر واقع در این محله پیش‌بینی شده است.

چگینی گفت: ساماندهی بازار روز کوی امام علی (ع) از دیگر مطالبات مردمی است که شهرداری باید مورد پیگیری قرار دهد؛ البته از آنجایی که این فضا موقوفه است، همکاری‌های لازم برای استفاده از این فضا انجام نشده است، لذا مقرر شد شهرداری با انجام مذاکراتی با موکلان این زمین، امکاناتی را به صورت تهاتر یا دیگر راهکارها در این محدوده در نظر بگیرد تا بتوان بهره‌برداری بیشتری از این فضا داشت.

وی با بیان اینکه پروژه‌های محله‌محور هر دو هفته یک‌بار در محلات مختلف شهر اراک پیگیری می‌شود، گفت: در نخستین گام از این جلسات سند چشم‌انداز برای هر محله پیش‌بینی می‌شود که بر اساس آن نیازهای ورزشی، درمانی و آموزشی مورد توجه قرار می‌گیرد.

کد خبر 621762

برچسب‌ها